בהפועל תל אביב נמצאים בכוננות לקראת הדיון היום בבית הדין של ההתאחדות לכדורגל בעניינו של המאמן ניר קלינגר, שעשה תנועה מגונה לאוהדי מכבי תל אביב בגמר הגביע והורחק.
במחלקה המשפטית בהפועל הכינו קליפים על מנת להמחיש לדיין את האווירה שיצרו אוהדי מכבי ת"א במהלך המשחק, מה שלטענתה הוביל לתקרית. קלינגר יגיע לדיון יחד עם עוזרו סלים טועמה, שסימן אף הוא תנועות מגונות לעבר אוהדי מכבי ת"א שקראו לעברו "סלים טועמה מחבל", המנכ"לית אודליה פרידמן והיועץ המשפטי, עו"ד משה בן דת.
2 צפייה בגלריה
ניר קלינגר נגד אוהדי מכבי תל אביב
ניר קלינגר נגד אוהדי מכבי תל אביב
ניר קלינגר נגד אוהדי מכבי תל אביב
(צילום מסך)
גורמים בהפועל העריכו כי קלינגר יורחק לארבעה משחקים בפועל ועוד ארבעה על תנאי, אולם חוששים לענישה מחמירה יותר.
אחרי החתמתו של עידן ורד גם שלומי אזולאי, קשר מ.ס אשדוד בעונה החולפת, סיכם את תנאיו בקבוצה וירוויח 160 אלף דולר בכל אחת מהשנתיים הבאות. העיכוב בחתימתו קשור ביציאתו של סוכנו של דור פרץ לאיטליה, לאחר שובו הוא יחתום במועדון.
2 צפייה בגלריה
בן שהר בפעולה
בן שהר בפעולה
בן שהר בפעולה
(צילום: ראובן שוורץ)
הפועל ת"א מאוד רוצה את בן שהר, עימו היא תיפגש בקרוב, כאשר שני הצדדים מעוניינים בשיתוף הפעולה. בהפועל יציעו לשהר שכר של 180 אלף דולר לעונה. החלוץ טען כי יסכים ללכת לקראת הקבוצה, אבל ידרוש סכום גבוה יותר.
מי שסיכם במועדון הוא בלם הפועל עכו, ג'ורג' דיבה, כשבמועדון התפלאו על ההחלטה להחתים שחקן ששיחק בקבוצה שניצלה במחזור הסיום מירידה לליגה השלישית והציג יכולת ירודה לאורך כל העונה בלאומית.