נשאר ירוק. השוער היהודי-אמריקאי ג'וש כהן (28) האריך את החוזה שלו במכבי חיפה עד סוף העונה הבאה, 2021/22. השוער הגיע לחיפה בעונה שעברה והפך לשוער הראשון של הקבוצה.
לאחר החתימה אמר כהן : "אני מאוד שמח להיות פה. מכבי חיפה היא הבית שלי בישראל ואני מאושר להישאר כאן". המנכ"ל אסף בן דוב הוסיף: "ההתאקלמות של ג'וש הייתה מהירה וטובה מאוד מקצועית וחברתית. הוא עושה דרך יפה ואנחנו שמחים שהוא ימשיך איתנו שנתיים נוספות".
2 צפייה בגלריה
ג'וש כהן
ג'וש כהן
ג'וש כהן
(צילום: ראובן כהן)
המשחק הדחוי מול ז'לייזניצ'אר הבוסנית בסיבוב הראשון של מוקדמות הליגה האירופית יתקיים בסמי עופר בתשעה בספטמבר, כאשר היא תפגוש את קייראט הקזחית אם תעבור. כזכור, המשחק נדחה לאחר הידבקות של שחקני ז'לייזניצ'אר בקורונה.

הקבוצה מחפשת קשר אחורי

למרות הניצחון 1:2 על הפועל חדרה אתמול (ראשון) במחזור הפתיחה של ליגת העל, המאמן ברק בכר ממש לא מרוצה מההגנה של קבוצתו. אמנם אין עדיין שחקן שקרוב לסיכום, אך במועדון סבורים שבמהלך פגרת הנבחרת הקבוצה צפויה להתחזק בבלם וקשר אחורי.
מבחינת בכר הוא לוקח דבר אחד מהמשחק וזה הניצחון, כשהוא מבין כי היכולת של הקבוצה רחוקה מלהספיק כדי להתמודד חזק בצמרת.
2 צפייה בגלריה
ניקיטה רוקאביצה כובש ונפצע
ניקיטה רוקאביצה כובש ונפצע
ניקיטה רוקאביצה כובש ונפצע
(צילום: ניב כהן, האתר הרשמי של מכבי חיפה)
ניקיטה רוקאביצה שכבש צמד ונפצע במהלך השער השני, מה שכפה על בכר חילוף מוקדם, זכה לשבחים על החדות שלו. הפציעה שלו אמנם החסירה פעימה אצל אנשי הקבוצה, אך לאחר בדיקה ראשונית התברר כי מדובר במכה יבשה ולא במשהו חמור.
דולב חזיזה אמר בסיום: "משחק לא הכי טוב שלנו, באנו לקחנו שלוש נקודות במשחק סופר-חשוב, הראשון של העונה. אנחנו יודעים כמה זה חשוב להמשך כדי שיהיה לנו דרייב וביטחון, שמח שניצחנו במשחק סופר-קשה ואנחנו עם הפנים קדימה".
פורסם לראשונה: 08:06, 31.08.20