הקבוצות ערכו את המפגשים האחרונים לפני פתיחת הליגה ואפשר לומר שהן מוכנות, לפחות הקבוצות של ליגת העל. בני יהודה אירחה את מכבי פתח תקווה וניצחה אותה 1:2. עמית זנטי העלה את המארחת ליתרון מוקדם (14), אלי בבייב השווה בדקה ה-28. המחצית השנייה הייתה רדומה יחסית בשני הצדדים, אבל בדקה ה-85 הכתומים חזרו ליתרון מנגיחה של רועי בן שמעון.
גם מכבי נתניה המשיכה רצף חיובי של משחקי אימון, כשרשמה ניצחון שלישי מארבעה משחקים, לפני הכניסה לפלייאוף התחתון. החבורה של סלובודן דראפיץ' ניצחה 1:2 את הפועל כפר קאסם. גיא מלמד כבש ראשון (18), מתן לוי כבש שער עצמי לנתניה וסידר שוויון לאורחת (39), אך בדקה ה-60 חן עזרא בישל לגבי קניקובסקי שסגר ניצחון לקבוצה מליגת העל.
2 צפייה בגלריה
עמית זנטי חוגג
עמית זנטי חוגג
ממשיך להוכיח את עצמו. זנטי
(צילום: אורן אהרוני)
מ.ס אשדוד מצטרפת לחברותיה בפלייאוף התחתון, כשגם היא ניצחה במשחק ההכנה שלה את הפועל אשקלון 0:1, משער מוקדם של ניר ברדע בדקה השלישית. הפועל כפר סבא והפועל חדרה נפרדו ב-1:1. בדקה ה-65 היה מוחמד אבו פאני העלה את חדרה ליתרון עם בעיטה נהדרת היישר לחיבורים. בדקה ה-77 כפר סבא השוותה משער של נור ביסאן.
עירוני קריית שמונה גברה על הפועל אום אל פאחם בתוצאה 1:3. כבשו לק"ש: אחמד עאבד, אורי דהן ועדן קארצב. הקבוצה תשוב מחר לצפון שהיא תסיים מחנה אימון בן ארבעה ימים בשפיים. קפטן הקבוצה עידן נחמיאס התייחס למחנה האימונים: ”עד כה אני יכול להגיד שהמחנה הזה מוצלח מאוד מבחינתנו השחקנים. האווירה מהרגע שחזרנו להתאמן היא חדשה וטובה, ופה במחנה התחושה הזאת רק הלכה והתחזקה עוד יותר. אנחנו מודים להנהלה שאיפשרו דבר כזה בימים לא פשוטים אלה, בעזרת השם נגיע מוכנים לליגה ונעמוד במשימה שלנו”.
2 צפייה בגלריה
עידן נחמיאס
עידן נחמיאס
עידן נחמיאס
(צילום: אפי שריר)
פורסם לראשונה: 19:31, 26.05.20