לאחר שהתבשר כי ייקח חלק בטורניר הכדורגל האולימפי בטוקיו בקיץ הקרוב, השופט אוראל גרינפלד קיבל הודעה כי נבחר גם לשפוט ביורו 2020 בחודש יוני. הישראלי ייכלל ברשימה של 18 שופטים מ-13 מדינות שונות.
היום (חמישי) התקיימה מסיבת עיתונאים בה דיבר גרינפלד על ההישג המוכבד שלו: "הצוות שלי ואני שמחים, גאים ובעיקר מודים על הזכות הגדולה שיש לנו לייצג את מדינת ישראל, ההתאחדות לכדורגל ואיגוד השופטים. זהו יום שני רצוף של בשורות טובות, שהן תולדה של עבודה קשה וארוכת שנים. זאת הייתה מטרה שהצבתי לעצמי יחד עם ראשי האיגוד לפני לא מעט שנים וההגעה אליה מראה שוב שחלומות מתגשמים במיוחד אם עובדים מאוד קשה. לא הייתי מגיע למעמד הזה ללא העזרה של כל אחד מחברי הצוות שלי".
1 צפייה בגלריה
הישג מכובד. גרינפלד
הישג מכובד. גרינפלד
הישג מכובד. גרינפלד
(צילום: עוז מועלם)
השופט החמיא למנכ"ל איגוד השופטים: "בלי יריב טפר לא היינו פה. הדרך הזו הובילה לתוצאות, החל מההחלטה להביא יועץ בכיר. אנחנו לומדים כל הזמן. זה כמו להביא את המאמן הכי בכיר בעולם לאמן בישראל. אני מאמין שלא היינו מגיעים לשום מעמד דומה לזה ללא העזרה המסורה של כל אחד מחברי הצוות שלי. קשה לתאר את ההרגשה שאנחנו שופטים באירופה ורואים דגלי כחול-לבן ביציע". יריב טפר: "המטרה היא להיות בקטאר 2022".