ההודעה אמש (רביעי) כי אלדד שביט החליט לעזוב את עמדת המאמן בבני סכנין הייתה מפתיעה. זה קרה בדיוק כשאישרו לקבוצות לחזור סוף סוף להתאמן, ודווקא אז החליט שביט שהוא לא יכול להמשיך בקבוצה, על רקע חילוקי דעות עם הבעלים מוחמד אבו יונס.
הבוקר, הרוחות עדיין לא נרגעו, ופחות מ-24 שעות מאז ההודעה שהפתיעה את השחקנים שהיו בדרכם לאימון אחרי תקופה ארוכה שלא נפגשו, מספר שביט ל-ynet על התחושות: "אני מרגיש יותר רגוע מאתמול. הייתי בדרך לאימון עם אנרגיות מדהימות אחרי שחודש לא אימנתי את הקבוצה בגלל כל המצב, הטלפון מאבו יונס גרם לי להלם והחלטתי להתפטר באופן מידי".
2 צפייה בגלריה
השיחה ששברה את הכלים. אבו יונס
השיחה ששברה את הכלים. אבו יונס
השיחה ששברה את הכלים. אבו יונס
(צילום: אורן אהרוני)
2 צפייה בגלריה
אלדד שביט
אלדד שביט
"לא דיברו איתי מאז". אלדד שביט
(צילום: טל שחר)
"אני לא ליצן, קיבלתי החלטה של אדם מבוגר להתפטר", השיב לשאלה האם הוא מתחרט על מעשיו. "אני לא קפריזיונר, זה הדבר האחרון שרציתי שיקרה. אף אחד גם עוד לא דיבר איתי מאז".
מי שניסו לשנות את ההחלטה הם השחקנים עצמם, שדיברו ביניהם בקבוצת הוואטסאפ המשותפת בניסיון להשפיע על שביט, ולגרום לו לחזור בו מההתפטרות. במידה והפיטורים אכן יהיו סופיים, שמו של מרקו בלבול עלה כמועמד לעמוד על הקווים.
סכנין פתחה את הליגה בצורה רעה במיוחד, עם 0 נקודות לאחר שני מחזורים, התפרצות נרחבת של קורונה ומאזן שערים מביך כולל תבוסה 7:0 למכבי נתניה.