בהפועל באר שבע עסוקים החל משעות הבוקר היום (ראשון) בהשלמת שתי עסקאות לצירופם של שני קשרים התקפיים: דור מיכה מאנורתוסיס הקפריסאית והברזילאי פארליי רוסה, ששיחק עד לאחרונה בליגה של איחוד האמירויות ונחשב לשחקן חופשי.
בתחילת היום היה נראה שעסקת הגעתו של מיכה די סגורה, אך כעת התגלו קשיים משמעותיים שעשויים לגרום לפיצוץ העסקה. עדיין לא סוכמו סופית תנאי עזיבתו של מיכה את הקבוצה הקפריסאית ומעברו לבאר שבע, אך במקביל הקושי הגדול יותר הגיע מכיוונה של מכבי תל אביב. קבוצתו הקודמת של מיכה דורשת דמי השבחה שלטענתה מגיעים לה.
2 צפייה בגלריה
פארליי רוסה
פארליי רוסה
נחשב לשחקן חופשי. רוסה
(צילום: gettyimages)
2 צפייה בגלריה
דור מיכה
דור מיכה
יגיע לב"ש רק בקיץ? מיכה
(צילום: עוז מועלם)
מכבי דורשת כמיליון שקל על מיכה, אך בבאר שבע יודעים שאם הקשר יצטרף אליהם בקיץ התל אביביים לא יהיו זכאים כלל לדמי השבחה. נראה שרק לקראת סיום חלון העברות, ביום חמישי, הצדדים יתפשרו ואז תתאפשר ההחתמה. במידה וזה לא יקרה תשקול באר שבע לבצע את העסקה בקיץ, כפי שקרה לה בעבר עם טוני וואקמה שסיכם את מעברו לקבוצה מרעננה בחלון העברות של חודש ינואר, אך בסופו של דבר העסקה התבצעה רק בקיץ לאחר מכן.
בקרב רוב אוהדי הפועל באר שבע קיימת תמיכה בצירופו של מיכה, אך ישנם גם כאלה שמתבטאים כנגד צירופו של השחקן שבקיץ היה מעורב בפרשת "הכדורגלנים והקטינות". אגב, גם אוהדי מכבי תל אביב לוחצים על השחקן ובני משפחתו שלא לחתום בבאר שבע.
במקביל לעסקת מיכה, באר שבע מתקדמת לכיוון צירופו של הברזילאי פארליי רוסה. מדובר בעסקה פשוטה הרבה יותר שכן מדובר בשחקן חופשי. באר שבע כבר פועלת כדי להביאו ארצה ביום שלישי באמצעות אחת מטיסות החילוץ לישראלים שתקועים בחו"ל שתצא מפרנקפורט שבגרמניה. גם חאתם אלחמיד, שעסקת רכישתו וחזרתו מסלטיק הסקוטית, אמור להגיע ארצה באותה טיסה. טרם ברור אם ולכמה זמן הם ידרשו לבידוד ביתי. אלחמיד כבר היה חולה בקורונה ובמועדון מקווים שהוא לא יצטרך כלל תקופת בידוד.