אחרי ההדחה למכבי פ"ת בחצי גמר הגביע, הפועל ת"א ספגה הערב (ראשון) מפלה לא נעימה גם בליגת העל - 4:0 להפועל חיפה בפלייאוף העליון. על הדרך, היה זה הניצחון הכי גדול של הפועל חיפה על הפועל ת"א בכל הזמנים.
"ההדחה בחצי גמר הגביע לא השפיעה עלינו", טען בסיום מאמן הפועל ת"א, ניר קלינגר. "אנחנו פשוט שחוטים, עייפים. קשה לבוא לשחקנים בטענות. אני נמצא איתם יום-יום וחמישה משחקים תוך זמן קצר זה קשוח. זה ניכר היום בעיקר בטעויות שלנו. זה לא היה משחק חד צדדי של 4:0, שאף אחד לא יגיד לי את זה. אני די צפיתי את זה שתהיה עייפות כזאת. ברוך השם שיש לנו שישה ימים לפני הדרבי לנשום".
2 צפייה בגלריה
ניר קלינגר
ניר קלינגר
הפנים אומרות הכל. קלינגר מתובכל מול הפועל חיפה
(צילום: גיל נחושתן)
"אמרנו את זה בתחילת פגרת הקורונה שאנחנו הולכים עם הצעירים שלנו", המשיך קלינגר. "זה היה עוד לפני הניצחונות על מכבי חיפה ובית"ר. אני לא חושב שזה שכר לימוד, אלא לוח הזמנים הצפוף, הבלתי אפשרי והלא נורמלי הזה. זה קשה פיזיולוגית, אין מה לעשות".
על הדיווחים כי הוא אחד המועמדים לאימון נבחרת ישראל, אמר: "אני חושב שסוגיית מאמן הנבחרת לא צריכה לעלות מבחינתי כרגע. צריך שניים לטנגו, אם רוצים מישהו צריכים לפנות אליו. כל עוד שאני בהפועל ת"א ואף אחד לא פנה אליי - אז אני פה וממשיך בדרך הנפלאה שלנו".
2 צפייה בגלריה
שחקני הפועל חיפה
שחקני הפועל חיפה
שחקני הפועל חיפה מאושרים
(צילום: גיל נחושתן)
מהעבר השני, חגיגות נרשמו בהפועל חיפה. המאמן המנצח, חיים סילבס: "לא זה שאמרו שאנחנו תפאורה בפלייאוף העליון - זה מה שדחף אותנו היום לניצחון. משחק טוב שלנו, ידענו את היתרונות. השער המוקדם הזיז את המשחק לכיוון שלנו. היה ברור שהפועל ת"א ינסו להבקיע במחצית השנייה והמשחק ייפתח. זה עבד לטובתנו".