במכבי תל אביב יבדקו את חומרת הפציעה של יונתן כהן שאמור היה לפתוח אתמול נגד הפועל כפר סבא (0:1), אבל נפצע בחימום והוחלף על ידי טל בן חיים. כהן בספק גדול לקראת המשחק בחמישי נגד שחטאר דונייצק בשלב 32 האחרונות בליגה האירופית ומשחק הגביע נגד הפועל באר שבע.
כהן, שנפצע במשחק נגד מכבי נתניה לפני כמה שבועות, היה אמור לפתוח בהרכב על מנת להכשירו למשחק מול האלופה האוקראינית, אך הפציעה החדשה החזירה אותו לאחור.
4 צפייה בגלריה
כהן פצוע
כהן פצוע
כהן פצוע
(צילום: עוז מועלם)
מי שיהיה כשיר למשחק מול האוקראינים הוא אייל גולסה, שלא שיחק מאז הפציעה שלו נגד הפועל באר שבע. גולסה יהיה חלק משלישיית הקישור, יחד עם דן גלזר שלא שיחק בכפ"ס בשל כרטיסים צהובים, ודור פרץ.
בקבוצה, שעלתה זמנית למקום הראשון, לפחות עד המשחק של מכבי חיפה מחר בטדי נגד בית"ר ירושלים (שני, 20:45), מרוצים משלושת השערים האחרונים של אלכסנדר פשיץ', הצמד נגד הפועל חדרה ושער הניצחון מול כפ"ס. "הוא חלוץ מצוין שיקבל עכשיו ביטחון גדול, בדיוק בתקופה הכי חשובה של השנה", אמרו במועדון.
4 צפייה בגלריה
פשיץ' וטל בן חיים חוגגים
פשיץ' וטל בן חיים חוגגים
פשיץ' וטל בן חיים חוגגים
(צילום: עוז מועלם)
טל בן חיים, שנכנס להרכב רק בגלל הפציעה של יונתן כהן והיה זה שבישל לחלוץ הסרבי את השער, אמר: "יש לנו חימום טוב גם למחליפים, בשלב שקראו לי הייתי חם, עשיתי פינישים אחרונים והייתי מוכן למשחק".
על הבישול לפשיץ': "הכדורים האלו זה דבר שפטריק ואן לוון מבקש מאיתנו, כשחקנים אנחנו עושים מה שהמאמן מבקש. כשיש לנו חלוץ כמו אלכס עם נוכחות ודומיננטיות, ניתור ומשחק ראש, מכניסים את הכדורים האלו. אני שמח בשבילו, במחצית הראשונה היינו יכולים להוביל בקלות בהפרש גדול יותר".
על הקרב נגד מכבי חיפה: "אנחנו מכבי ת"א וצריכים להיות מקום ראשון גם בסוף העונה, שם מקומנו ועושים הכל כדי שזה יקרה. לצערי פתחנו לא טוב את העונה והתרחקנו משמעותית מהמקום הראשון, אבל הוכחנו מי אנחנו, וצמצמנו את הפער בפסגה. עשינו שישה ניצחונות ברציפות אחרי הפגרה, אין לי מה להגיד מעבר לזה שאני גאה בחברים שלי".

בהפועל כפ"ס מודאגים מהיכולת ההתקפית

הנתון הבא מלמד כמה הפועל כפ"ס לא היתה אתמול במשחק מול מכבי ת"א: הקבוצה רשמה איום אחד למסגרת, בעוד האלופה הייתה עם לא פחות מ-23.
4 צפייה בגלריה
אביב סולומון מאוכזב
אביב סולומון מאוכזב
אביב סולומון מאוכזב בסיום
(צילום: עוז מועלם)
זה היה ההפסד הרביעי בחמישה משחקים של הקבוצה של אלישע לוי, שכבשה במהלכם שער אחד בלבד וגם הוא של הבלם טל מכלוף. במבט לטבלה, אפשר לראות כמה הקבוצה מסובכת למטה. כפר סבא נותרה אמנם במקום העשירי, אבל עם יותר משחקים מהפועל חדרה, הפועל ת"א, בני סכנין ובני יהודה שמתחתיה, כך שהמצב יכול להיות עוד יותר גרוע.
גם החילופים ההתקפיים שביצע המאמן לא שיפרו את המצב, ובקבוצה מקווים שצמד הזרים שהגיעו, ג'יימי הופקאט ופלורנט חסאני, יתן מענה להתקפה האנמית שמתקשה לכבוש. המאמן לא התנחם מכך שההפסד היה מול יריבה חזקה: "לא זו הגישה שלנו. במצבנו לא יכולים לחשוב שמשחק זה או אחר אנחנו מפסידים מראש".
4 צפייה בגלריה
אלישע לוי מתוסכל על הקווים
אלישע לוי מתוסכל על הקווים
אלישע לוי מתוסכל על הקווים
(צילום: עוז מועלם)
כעת הפנים לסיבוב הרביעי בגביע המדינה בו הפועל כפ"ס תפגוש ביום שישי את מ.ס כפר קאסם מהלאומית, ובקבוצה מקווים לחזור למסלול הניצחונות ולעבור שלב.