אכזבה גדולה בהפועל באר שבע. אנשיה כבר חגגו אמש (רביעי) ניצחון 2:3 דרמטי על הפועל חדרה, אך בסופו של דבר השופט דניאל בר נתן, בעזרת צוות השופטים בניידת ה-VAR והשופט הרביעי אוראל גרינפלד, החליט לפסול את שער הנגיחה של איתמר שבירו בדקה ה-97 והמשחק הסתיים בתיקו 2:2.
במועדון הביעו ביקורת על התערבותו של גרינפלד, שנחשב היום לשופט הבכיר בישראל, על כך שהגיע לצפות במהלך במסך יחד עם בר נתן ואף נראה מסביר לו מדוע נכון לפסול את השער. באיגוד השופטים הבהירו אמש שבמקרים מיוחדים ובדקות קריטיות הפרוטוקול מאפשר לשופט הראשי להתייעץ עם שאר הצוות. בכל מקרה, ההחלטה תיבדק על ידי הוועדה המקצועית של האיגוד.
3 צפייה בגלריה
שחקני ב"ש מאוכזבים
שחקני ב"ש מאוכזבים
שחקני ב"ש מאוכזבים
(צילום: ראובן שוורץ)
3 צפייה בגלריה
אבוקסיס זועם על בר נתן
אבוקסיס זועם על בר נתן
אבוקסיס זועם על בר נתן
(צילום: ראובן שוורץ)
המאמן יוסי אבוקסיס זעם על בר נתן, אבל בלי קשר קבוצתו הציגה אתמול משחק חלש מאוד ולא הייתה ראויה לניצחון. רק במזל גדול באר שבע לא הפסידה, שכן מאז שער היתרון של אנתוני וארן בדקה ה-17 היא הפסיקה לשחק. חדרה הייתה טובה ממנה, והחמיצה פנדל, ופנדל חוזר שקיבלה.
בבאר שבע כבר חשבו שהתקופה הרעה מאחוריהם, אך המשחק אתמול הוכיח שהקבוצה עדיין לא מספיק טובה. אבוקסיס התלונן בתקופה האחרונה על העומס הרב, ואף ערך רוטציה כשבשני משחקים במסגרת הליגה האירופית נתן לשחקנים רבים מנוחה. הפעם הוא החליט לא להעניק מנוחה לשחקנים שפתחו בהרכב בניצחון על קריית שמונה שלושה ימים קודם לכן. למעשה, הוא ערך רק שני שינויים בהרכב ושניהם היו כפויים, שכן אור דדיה ומרואן קבהא שפתחו נגד קריית שמונה, פצועים ולא נכללו אתמול בסגל. במשך רוב שלבי המשחק שחקניו גילו עייפות והיו חסרי אנרגיה.
3 צפייה בגלריה
חטואל חוגג
חטואל חוגג
מציג יכולת טובה. חטואל חוגג את השוויון
(צילום: ראובן שוורץ)
שני המחליפים, איליי מדמון ורותם חטואל, הציגו יכולת גבוהה והם עשויים לפתוח נגד הפועל תל אביב ביום ראשון. גם רמזי ספורי נכנס למשחק טוב. מנגד, ז'וזואה, על אף שהיה מעורב בכיבוש השער הראשון, הציג משחק לא טוב. סדרת החינוך שמעביר אבוקסיס את הקשר הצעיר תומר יוספי נמשכה גם אתמול. לאחר שנגד קרית שמונה לא נכלל בסגל, אתמול הוא התלבש אך כלל לא שותף. בשבועיים הקרובים אמורים עמית ביטון וגל לוי לחזור לסגל. השניים עברו שיקום ללא ניתוח לאחר קרע ברצועות בברך, וכבר עורכים אימונים מלאים.