המחזור ה17 בלאומית יצא לדרך עם שבעה משחקים הערב (שלישי), המשחק השמיני בין סקציה נס ציונה להפועל ר"ג יתקיים מחר.
במוקד המוליכה הפועל נוף הגליל, שרשמה משחק עשירי ללא הפסד ופתחה פער שבע נקודות במקום הראשון, אחרי ניצחון 1:2 על הפועל עפולה. בדקה ה-37 גיא דיין בעט כדור חופשי והעלה את נוף הגליל ליתרון. בדקה ה-90 מתיאוס לימה הכפיל ל-0:2. בתוספת הזמן (95) אנטוניני קולינה צימק ל-2:1. עפולה נעצרה אחרי שני ניצחונות רצופים.
2 צפייה בגלריה
ירון הוכנבוים
ירון הוכנבוים
מקום בטוח בפסגה. ירון הוכנבוים
(צילום: אורן אהרוני)
הפועל רעננה – בית"ר ת"א/בת ים 2:2 משחק סוער היה באצטדיון ר"ג, בו הורחקו שני שחקנים של רעננה ועוזר המאמן. תוך דקה נכבשו שני שערים: מוחמד בדארנה (12) בעט מ-25 מטרים כדור מדויק רשת וקבע 0:1 לרעננה. בדקה ה-13, מופלח שלאעטה השווה בבעיטה לפינה הגבוה.
רעננה חזרה להוביל בדקה ה-51 משער בנגיחה של בנג'מין קוקו, ומופלח שלאעטה השלים צמד בדקה ה-77 וסגר את תוצאת המשחק 2:2. השופטת מיתר שמש שלפה 2 כרטיסים אדומים, אחד לחיים איצרין (72) והשני לשוער ניב אנטמן (77) מרעננה על דיבורים. גם שמעון אבוחצירה, עוזר המאמן של אלדד שביט הורחק.
2 צפייה בגלריה
דוידוב ובני
דוידוב ובני
תיקו 2:2 ו-2 מורחקים. רעננה
(צילום: ראובן שוורץ)
הפועל כפר שלם – הפועל רמה"ש 0:1 ההפתעה של המחזור הגיעה מהאצטדיון ברמלה, כשהאחרונה בטבלה הפועל כפר שלם הדהימה את הפועל רמה"ש מהצמרת 0:1. כבר בדקה השנייה הוכרע המשחק משער של בארי אבובאקר.
הפועל פ"ת – הפועל ראשל"צ 2:1
הכתומים עלו ליתרון בדקה ה-29. אורי זוהר בישל נהדר לדן כדורי שבעט פנימה את השער לזכות ראשל"צ. בדקה ה-42 איגור וידאל מסר כדור רוחב, ואביב סלם בעט לפינה השמאלית של רוי בייגל, מה שקבע 1:1 במחצית. ראשל"צ לא נשברה וחזרה להוביל כבר בדקה ה-49, כשמוחמד במבה בישל לאבו דוסו.
הפועל איכסל – אחי נצרת 0:1 בדקה ה-45, תימור אביטן כבש בנגיחה לאיכסל, אך השופט מטמון אבירם פסל בטענה שאביטן ביצע עבירה על השוער. ז'וליו סזאר (86) כבש את השער התשיעי שלו, וסידר לעולה החדשה ניצחון יקר שהעלה את קבוצתו של אלירן חודדה למקום השלישי.
הפועל עכו – הפועל אום אל פאחם 1:1 בדקה ה-60, רז טוויזר כבש מהנקודה הלבנה, שער תשיעי לחלוץ הנהדר הזה, 0:1 לעכו. אילון אלימלך השווה בנגיחה בדקה ה-76.
מ.ס כפר קאסם והפועל ירושלים נפרדו בתיקו 0:0.