הפועל תל אביב, שסיימה אמש (שני) בתיקו 0:0 חלש נגד בני יהודה, אמנם לא הפסידה בששת המשחקים האחרונים, אולם הביקורת כלפי ניר קלינגר, גם בשל היכולת בחלק הקדמי של הקבוצה וגם בשל העקיצה כלפי יוסי אבוקסיס בבני יהודה, שוב צצה.
"אנחנו מגיעים בפעם השלישית למשחק ביתי, נגד קבוצות ברמה שלנו כמו קריית שמונה, הפועל חיפה ובני יהודה, וקלינגר לא מכין את הקבוצה כמו שצריך", אמרו גורמים במועדון. "עם כל הניסיון לייצר כאילו שיפור, ותוצאות, אנחנו בקושי מעל הקו האדום עד המשחק של סכנין מחרתיים נגד בית"ר ירושלים".
3 צפייה בגלריה
ניר קלינגר
ניר קלינגר
ניר קלינגר
(צילום: ראובן שוורץ)
במועדון לא אהבו את הביקורת של קלינגר כלפי צורת המשחק של בני יהודה, אחרי שעשה זאת גם מול הפועל חדרה. "כמאמן במקום שיורד ליגה, עדיף לו להתרכז ביכולת של הקבוצה שלו, כשיש לו את אחוזי ההצלחה הנמוכים ביותר העונה מבין מאמני ליגת העל והוא לא מזהיר למרות כל השינויים שלו. יש לו עוד מה לעשות כדי להיות יוסי אבוקסיס של השנים האחרונות", עקצו בבני יהודה את קלינגר.
קלינגר סיכם: "מאוכזבים מהתוצאה. התכוננו למשחק שנצטרך ליזום מול קבוצה שתסתגר. אנחנו צריכים לבוא בטענות לעצמנו, היו לנו מצבים במחצית הראשונה, הסיומת לא הייתה טובה וחסרה חדות בחלק הקדמי. ממשיכים בהתקדמות המקצועית. היינו בשליטה מוחלטת, ניסינו את כל האפשרויות, דחפנו כדורים פנימה ולא היינו חדים".
3 צפייה בגלריה
עומרי אלטמן
עומרי אלטמן
מה עם שערים? עומרי אלטמן
(צילום: ראובן שוורץ)
גם דן איינבינדר בחר להתסכל על בני יהודה. "בני יהודה הגיעו להסתגר", אמר הקשר. "אנחנו התחלנו מסע וכרגע ללא הפסד בששת המשחקים האחרונים. שמרנו על רשת נקייה, לא הפסדנו, לא שיחקנו טוב כמו במשחקים הקודמים. מעבירים מסר לשאר הליגה שנשחק כדורגל חיובי, נילחם על כל נקודה במטרה להישאר בליגה".

אבוקסיס: "שקלינגר יתעסק בקבוצה שלו"

הבכורה המחודשת של יוסי אבוקסיס על הקווים בבני יהודה הסתיימה באכזבה גדולה מצד המאמן והשחקנים שציפו לצאת יחד לדרך חדשה, וכיוונו לניצחון על היריבה העירונית.
אבוקסיס התייחס לחזרתו לקבוצה ואמר: "התחושות קצת משונות, כי זה קשה להגיע לקבוצה באמצע העונה ויש כדור שלג וחוסר ביטחון של שחקנים. מנגד, זה תמיד כיף לחזור למקום שהוא כמו בית בשבילי ואני צריך לעזור לקבוצה לצאת מהמקום הזה. אולי היינו צריכים להשיג קצת יותר כי קבוצות התחתית מנצחות, אבל לא הגיע לנו. הקבוצה הזו נמצאת בטראומה ב-11 משחקים האחרונים והיינו צריכים לעצור את זה".
3 צפייה בגלריה
יוסי אבוקסיס
יוסי אבוקסיס
יוסי אבוקסיס
(צילום: ראובן שוורץ)
אחרי שבועיים ללא משחק פעיל, לכאורה בני יהודה יכולה להיות מרוצה. רצף של שלושה הפסדים נעצר, אך הקבוצה משכונת התקווה ממשיכה לשקוע בתחתית הטבלה והיא סופרת 11 מחזורים ללא ניצחון, כשהיא מדורגת במקום האחרון (עם שני משחקים חסרים), וצברה עד כה 17 נקודות בלבד. בני יהודה הציגה אמש שיפור מהותי בהגנת הקבוצה, אך מנגד החלק ההתקפי הציג יכולת מאכזבת, והכתומים כמעט ולא הגיעו למצבים.
אבוקסיס הגיב לביקורת של קלינגר על המשחק ההגנתי של קבוצתו: "ניר בינתיים מאמן את הפועל תל אביב ולא את ברצלונה או ריאל מדריד, אז עם כמה שאני מעריך אותו, שיתעסק בקבוצה שלו ולא בקבוצה שלנו. בקטע הזה אני חושב שכל קבוצה צריכה לדעת לשחק במצבה וככה היינו צריכים לשחק כדי לצאת מהמשחק עם נקודה".
במועדון יש חשש ממשי מירידת ליגה, ואבוקסיס אמר: "ננסה לעשות את המקסימום כדי שיהיה יותר טוב. משחק הלחימה של השחקנים גורם לי לאופטימיות. נצטרך יותר איכות כדי לנצח, אבל היום היינו נחושים והייתה משמעת. בשביל להישאר בליגה בסוף העונה אנחנו נצטרך להיות טובים יותר התקפית וחכמים יותר במשחק המעבר ובהחזקת כדור".
פורסם לראשונה: 08:42, 16.02.21