יממה לפני תום חלון העברות, בני יהודה סיכמה עם שחקנה של מכבי חיפה, רמי גרשון ועם החלוץ המונטנגרי פאטוס באצ'יראי. המגן-בלם (32) רשם בשנתיים האחרונות 16 הופעות בלבד במדים הירוקים.
גרשון החל את דרכו בהפועל ראשון לציון ושיחק באירופה בסטנדרד ליאז', קורטרייק, סלטיק, בוורן וגנט. אם המעבר אכן ייצא לפועל, גרשון יעבור לשכונת התקווה בהשאלה עד לסיום העונה, והירוקים צפויים להשתתף בשכרו.
3 צפייה בגלריה
רמי גרשון
רמי גרשון
בדרך לבני יהודה. גרשון
(צילום: עידו ארז)
בצ'יראי בן ה-32 סיכם את תנאיו במועדון עד לסיום העונה הנוכחית. כעת, הכתומים מחכים לשחרור של החלוץ מוויסלה קראקוב, ומקווים להצליח להעביר את החוזה בזמן לפני תום חלון ההעברות.
הפועל כפ"ס, לעומת זאת, התחזקה בשני שחקני התקפה: האנגלי ג'יימי הופקאט ושחקן נבחרת קוסובו, פלורנט חסאני. הופקאט, 28, שיחק בעשור האחרון בליגה השבדית. האנגלי רשם שמונה עונות בקבוצת אוסטרשונד המשחקת בליגה השבדית הבכירה.
הוא זכה עם הקבוצה בגביע השבדי ורשם 10 הופעות בשלב הבתים ובליגה האירופית. במשך התקופה כבש 46 שערים והוסיף 24 בישולים ב-188 הופעות. בעונה האחרונה שיחק בקבוצת סונדסוואל בשבדיה.
3 צפייה בגלריה
ג'יימי הופקאט
ג'יימי הופקאט
ג'יימי הופקאט
(צילום: באדיבות הפועל כפ"ס)
3 צפייה בגלריה
פלורנט חסאני
פלורנט חסאני
פלורנט חסאני
(צילום: באדיבות הפועל כפ"ס)
חסאני, 23, רשם 8 הופעות ושער אחד במדי נבחרת קוסובו. בשלוש העונות האחרונות שיחק בקבוצת דיושגיורי בליגה ההונגרית הראשונה. הוא כבש 13 שערים ובישל 7 נוספים.
הופקאט: “אני שמח להיות כאן ומצפה לעזור לכפר סבא ולהשפיע. אני אסיר תודה על ההזדמנות". חסאני הוסיף: "קבוצה חדשה. מקום חדש. זה מרגש. אני שמח להגיע לשחק כאן ומודה למי שמאמין בי. שמעתי דברים טובים על הליגה והקבוצה. הגיע הזמן לשחק ולהצליח".