חשיפת "ידיעות אחרונות" ו-ynet אתמול (חמישי) על ההחלטה לסיים את דרכו של המנהל הטכני בשנתיים האחרונות, וילי רוטשנטיינר, הובילה לכך שהוצע לאוסטרי פיצוי של חמישה חודשים - כלומר חצי מיליון שקל. מי שכבר מועמד להחליפו בתפקיד הוא משה סיני, המשמש כנציג הבעלים בהפועל ת"א.
סיני, שנעדר ממספר אימוני הפועל ת"א לפני כשבועיים, כבר נכח במשחקיה של הפועל ת"א בפלייאוף העליון. "אני לא מצטער על ההחלטה שלי להתנתק מהקבוצה למספר ימים", סיפר סיני בראיון ל"ידיעות אחרונות" בתחילת החודש. "לקחתי כמה ימים לנקות את הראש. כשיש הפסקה שותים מים, ככה אני הרגשתי. היחסים שלי עם הבעלים בסדר גמור, ליבנו את העניינים, זה עבר בשלום וממשיכים הלאה".
3 צפייה בגלריה
נבחרת ישראל
נבחרת ישראל
לא ייצא בידיים ריקות. רוטנשטיינר
(צילום: ראובן שוורץ)
בפגישה שנערכה אתמול, השנייה השבוע בין רוטנשטיינר לחסון, סיכמו שני הצדדים על הפרידה הסופית אחד מהשני. זאת למרות ביקורות של חברים זוטרים בוועדה המקצועית שהיו רוצים להיות חלק מההליך.
גם הניסיון לטעון כי חסון לא היה מעורב בנושא של רוטנשטיינר התברר כלא מדויק, מאחר שעל פי רישומי ההתאחדות השניים נפגשו 15 פעמים מאז מינויו של חסון לפני שבעה חודשים.
3 צפייה בגלריה
משה סיני
משה סיני
מועמד מוביל. סיני
(צילום: טל שחר)
חברי הוועדה המקצועית לא אהבו לקרוא על ההחלטה להיפרד מהמנהל המקצועי אחרי שזה לא הסכים למתווה שהוצע לו. בניגוד לנסיונות לשייך את העזיבה של רוטנשטיינר לזו של אנדי הרצוג, הרי שכבר לפני חודשיים כבר התקבלה החלטה סופית כי המאמן האוסטרי לא יישאר בתפקידו.
את מקומו של רוטנשטיינר יתפוס מנהל טכני ישראלי שיהיה אחראי אך ורק על פיתוח הכדורגל והנבחרות הצעירות, ולא יהיה קשור למתרחש בנבחרת הבוגרת.
3 צפייה בגלריה
בני יהודה מול הפועל כפר סבא
בני יהודה מול הפועל כפר סבא
המועמד היחיד נכון לעכשיו. אבוקסיס
(צילום: טל שחר)
המועמד המוביל לאימון הנבחרת, כפי שנחשף בלעדית ב-ynet, הוא מאמן הפועל באר שבע יוסי אבוקסיס, כשהשכר שיוצע למאמן הלאומי הבא יהיה נמוך בכמחצית מזה של הרצוג, 50 אלף שקל לחודש.
גורמים בהתאחדות אישרו כי מועמדותו של ברק בכר אפילו לא קיימת וכי הוא לא על הפרק בכל מקרה. שמו של ניר קלינגר על הפרק במידה שאבוקסיס לא ירצה את התפקיד.