ז'וזואה ימשיך לשחק בהפועל באר שבע גם בעונה הבאה. הקשר הפורטוגלי והמועדון הגיעו היום (חמישי) לסיכום על הארכת החוזה בשנה נוספת.
ז'וזואה הגיע לבאר שבע לפני שנתיים, הציג יכולת מצוינת, כבש 11 שערים ב-46 הופעות בכל המסגרות ואף הוביל אשתקד את הקבוצה לזכייה בגביע המדינה.
2 צפייה בגלריה
ז'וזואה בועט פנדל
ז'וזואה בועט פנדל
ז'וזואה
(צילום: אורן אהרוני)
יחד עם זאת, הפורטוגלי היה מעורב בלא מעט עימותים ובעיות משמעת. המקרה הבולט היה כאשר הורחק מארבעה משחקים בעקבות יריקה לעברו של אבי ריקן במשחק מול מכבי תל אביב. כרגע הוא מורחק בשל "התנהגות בלתי הולמת" לעבר השופטים בסיום המשחק מול עירוני קריית שמונה. לפי דוח השיפוט, הוא איים וקילל אותם בצורה קשה. הקבוצה חתמה על עסקת טיעון והוא הורחק לשלושה משחקים.
למרות הבעיות, במועדון הוחלט להמשיך את ההתקשרות עימו. מהמועדון נמסר שבשל רצונו להביע את הערכתו לאליניב ברדה הוא החליט על שילוב שמותיהם על חולצה הנושאת את המספר 10, מחווה למעמד החתימה בלבד.
ז'וזואה אמר לאחר החתימה: "אני שמח לחתום על הארכת החוזה במועדון שאני כל כך אוהב. אני מאושר שהקהל חוזר למגרשים ומחכה בקוצר רוח לשחק מול האוהדים שלנו, שמעניקים לנו אהבה בכל מגרש. אתן הכול על מנת שהקבוצה תעמוד במטרות שלה".
2 צפייה בגלריה
ז'וזואה ואליניב ברדה עם החולצה מספר 10
ז'וזואה ואליניב ברדה עם החולצה מספר 10
ז'וזואה ואליניב ברדה עם החולצה מספר 10
(צילום: הפועל ב"ש)
הבעלים אלונה ברקת: "אני מברכת את ז'וזואה על הארכת החוזה ושמחה ששחקן שהתחבר כל כך למועדון ממשיך איתנו לעונה נוספת". המנכ"ל אסי רחמים: "אני שמח מאוד שז'וזואה ממשיך לעונה נוספת ושנזכה ליהנות מהכישרון שלו גם בשנה הבאה".