אחרי שספגה בפתיחת העונה שתי תבוסות, 3:0 מבני יהודה ו-7:0 ממכבי נתניה, ואחרי שעברה מכת הידבקות בקורונה של שחקנים ואנשי צוות וחילופי מאמנים, בני סכנין תנסה להתאושש הערב (ב', 20:15) כשתפגוש את הפועל באר שבע בליגת העל.
השחקנים יעלו למגרש אחרי שלא שיחקו חודשיים בשל השבתת פעילות המועדון והסגר שבא לאחר מכן. המאמן החדש, ניסו אביטן, יערוך הופעת בכורה מול קבוצת נעוריו. "אנחנו חייבים לעצור את כדור השלג הענק ולצאת לדרך חדשה", אמרו במועדון.
2 צפייה בגלריה
אוסאמה חלאיילה ואיהאב גנאים
אוסאמה חלאיילה ואיהאב גנאים
אוסאמה חלאיילה ואיהאב גנאים מקווים לנצח הפעם
(צילום: ראובן שוורץ)
לרשותו של אביטן יעמוד סגל חסר. השוער מחמוד קנדיל טרם החלים מפציעה וכמו כן ייעדרו שחקני ההגנה הפצועים בהג’ת בשיר, סארי פלאח ועלי עותמאן. בעמדת המגן הימני צפוי לשחק חגי גולדנברג, שיערוך הופעת בכורה.
אביטן לא הסתיר את התרגשותו: “אני מאוד אוהב את המקצוע שלי ומתרגש לחזור. אני נמצא כאן שבועיים ומרוצה מהעבודה של השחקנים. אני מלא אנרגיה ומרגיש שאנחנו יכולים לעשות ביחד דברים יפים. השחקנים מבינים שהם צריכים להיות מקצועניים כדי להתכונן לחזרה. סכנין היא הקבוצה שנפגעה יותר מאחרות בקורונה, אך זאת המציאות ושום דבר לא ייחשב כתירוץ”.
2 צפייה בגלריה
ניסו אביטן
ניסו אביטן
"אני מאוד אוהב את המקצוע". ניסו אביטן
(צילום: ראובן שוורץ)
אביטן הוסיף: "תפקידי לשדר ביטחון ומבחינתי היום אנחנו מתחילים את הליגה. אנחנו לא יכולים לשנות את ההיסטוריה ואת פתיחות העונה, אבל יכולים לשנות את העתיד ואני מצפה שנדע להוביל את הקבוצה קדימה. באר שבע קבוצה מצוינת, אבל לנו יש את המטרות שלנו”.
החלוץ נייג’ל האסלביינק, שנחת אתמול (ראשון) ועבר בדיקות רפואיות, יחל היום להתאמן באימונים אישיים על פי תוכנית שקיבל ממאמן הכושר הספרדי חואן קרלוס, במטרה לשוב לכושר במהרה. ההולנדי עידכן את הצוות המקצועי כי למרות שלא שיחק לאחרונה הוא שמר על כושר עם מאמן פרטי ושעם קצת סבלנות הוא יחזור לעצמו.
הרכב משוער: ראמי חמאדה (תומר הרן), חגי גולדנברג, מארון גנטוס, אוסבלדו הנריקס, איקוום אוטין, ג’אבר עטאא, מוטי ברשצקי, איהאב גנאיים, דניאל טוויזר (חסן חילו), סבסטיאן ולאסקס, אוסאמה חלאיילה (מוטי מלכה).