אכזבה גדולה בנבחרת ישראל לאחר ההפסד 1:0 בצ'כיה בליגת האומות, ובעיקר מהשער שספגה שבע דקות מהפתיחה, בעיה שחוזרת על עצמה אצל הכחולים-לבנים.
"שוב ספגנו שער בהתחלה שביאס אותנו, אסור שזה יקרה. גם אנחנו שואלים את עצמנו למה שוב סופגים ורק אז מתחילים לשחק. דיברנו על זה לפני המשחק. חייבים ללמוד ולשפר כיצד מתחילים לשחק מהתחלה. כולם ראו במחצית השנייה איך אנחנו עומדים שווה בשווה מול נבחרת חזקה כמו צ'כיה", אמר מנור סולומון שנשמע מתוסכל.
4 צפייה בגלריה
וילי רוטנשטיינר
וילי רוטנשטיינר
ספג ביקורת. וילי רוטנשטיינר
(צילום: EPA)
על התפקוד השונה שלו במשחק (חלוץ) לעומת שחטאר דונייצק (קיצוני): "כולנו אוהבים ומשחקים אחד עבור השני. למרות שזה לא התפקיד המקורי שלי, גם ממנו אני יכול לתרום לנבחרת. אולי אם היינו משחקים במערך אחר, הייתי תורם יותר, אבל עדיין המערך הזה טוב לנבחרת ואני מתאים את עצמי לפני ההצלחה האישית שלי. המטרה שלנו היא להישאר בדרג ב' כדי לשחק מול נבחרת חזקות וטובות מאיתנו, כמו למשל צ'כיה. רק ככה הנבחרת תשתפר, נגיע ברביעי כדי לנצח את סקוטלנד".
שחקנים אחרים ביקרו את רוטנשטיינר: "לא יכול להיות שכל משחק נתחיל עם פיגור ורק אחרי שהכל פתוח ואין לנו מה להפסיד, אנחנו משחקים מצוין", ביקרו שחקנים את המאמן.
4 צפייה בגלריה
סולומון בפעולה
סולומון בפעולה
התקשה מנור סולומון מול צ'כיה
(צילום: EPA)
אחרי שטסה לפני שבוע למשחק שבוטל בנורבגיה, הנבחרת צפויה לנחות אחר הצהריים בארץ ותקיים מחר אימון מסכם בנתניה לקראת המשחק מול הסקוטים, מתוך מטרה להישאר בדרג ב'. את חאתם אלחמיד שהורחק נגד הצ'כים יחליפו שרן ייני או אוראל דגני. מי שהציג יכולת חלשה במיוחד היה טאלב טואטחה שהוחלף בסאן מנחם.
מי שלא חשש להגיד את הדברים כמו שהם היה ערן זהבי: "אנחנו סופגים שערים קלים במחצית הראשונה, עולים מהוססים ואז כשאין מה להפסיד ורוצים להחזיר, מגיעים אגרסיביים, לוקחים סיכונים ונראים אחרת. בסיטואציה הזו אנחנו מקשים על כל נבחרת, לא זוכר נבחרת שלא נראינו טוב ממנה. אני מאוכזב מהמחצית הראשונה, בשנייה היינו שווים שער, אבל בראשונה היינו אנמיים ולא אגרסיביים".
4 צפייה בגלריה
זהבי מאוכזב
זהבי מאוכזב
ערן זהבי מאוכזב
(צילום: AP)
4 צפייה בגלריה
ניר ביטון עצבני על השופט
ניר ביטון עצבני על השופט
ניר ביטון עצבני על השופט
(צילום: רויטרס)
רוטנשטיינר הצביע על שתי הבעיות העיקריות מבחינתו בקמפיין: "יש לנו בעיה במסירה האחרונה ותלות גדולה מדי בזהבי. שחקנים נוספים בנבחרת צריכים להיות מעורבים יותר בכיבוש שערים וזה לא קרה. הייתה לנו בעיה של ביטחון עצמי, התרעתי בפני השחקנים על איבודי כדורים שמובילים למתפרצות מסוכנות כמו השער שספגנו. זה קורה בכל המשחקים שלנו ורק אחרי שאני מגיב אנחנו נראים טוב יותר. המטרה היא לנצח את סקוטלנד ולעמוד במה שהצבנו לעצמנו, הישארות בדרג ב'".