מכה לא פשוטה לבית"ר ירושלים: אלירן עטר עבר היום (ראשון) צילום ברגלו והתוצאות הראו שהחלוץ סובל משבר בבוהן, מה שיגרום לחלוץ להיעדר ככל הנראה עד לסיום העונה.
ואם זה לא מספיק, שחקנים בבית"ר הפנו אצבע מאשימה בעקבות התיקו 1:1 אתמול בטדי. "הפועל באר-שבע עשתה לנו בית ספר, בלי איתמר ניצן לא היה לנו סיכוי אפילו להשיג את הנקודה, פשוט הגענו לא מוכנים והיה משחק חד צדדי", אמרו אותם שחקנים והעבירו ביקורת על ההכנה של רוני לוי.

4 צפייה בגלריה
רוני לוי על הקווים
רוני לוי על הקווים
לוי. בית"ר שיחקה רע
(צילום: אורן אהרוני)
בית"ר הצליחה לבעוט רק שתי בעיטות למסגרת במשחק כולו ונראתה רע מאוד. מי שצריך להיות מודאג מהיכולת החלשה של הקבוצה הוא לוי מאחר שחוזהו יחודש אוטומטית רק במידה שבית"ר תשיג את הכרטיס לאירופה. ושני המשחקים הבאים לא הולכים להיות קלים נגד הפועל ומכבי תל אביב.
אמנם שני הצדדים מדברים על רצון לשמור על שיתוף הפעולה, למרות ההדחה המביכה מהגביע אחרי הפסד למכבי פ"ת מהלאומית והפער שצמח ל-17 נקודות ממכבי ת"א שבמקום הראשון, אבל אם בית"ר לא תשיג את המקום השלישי, משה חוגג ויוסי בניון עשויים לחשוב מחדש לגבי הישארותו של לוי במועדון. בכל מקרה, במידה ויישאר, שכרו יקוצץ ב-30 אחוזים לעומת העונה הנוכחית.
לוי העביר ביקורת על השחקנים באימון: " אמרתי לכם שהמשחקים לא יהיו פשוטים בפלייאוף. לא יכול להיות שיש כזה פער בין הנתונים באימונים ובמשחקים. לא הייתי מעיר ומאיר אם לא הייתם מתאמנים בצורה כל כך טובה, והפערים ניכרים. יש לנו משחק עוד יומיים, זה לא זמן לדבר אלא זמן להראות מה אנחנו שווים. אנחנו צריכים להיות אמיתיים עם עצמנו ואם אראה שחקן שלא נותן 100 אחוז לא אהסס להחליף אותו גם אחרי 10 דקות. אנחנו בתקופה אינטנסיבית. תתאמנו טוב, תנוחו טוב, תאכלו ותגיעו כמו שצריך למשחקים. הפלייאוף זה המקום להראות את היכולת".

4 צפייה בגלריה
אוחנה, חוגג ובניון ביציע
אוחנה, חוגג ובניון ביציע
אוחנה, חוגג ובניון ביציע
(צילום: אורן אהרוני)
מי שנראה מאוכזב בסיום המשחק מהיכולת של הקבוצה היה הבעלים חוגג, זאת אחרי שבית"ר שלוי מצייר כקבוצה התקפית מאוד בעטה כאמור רק שתי בעיטות למסגרת וניצלה מתבוסה.
היחיד שזכה למחמאות הוא השוער ניצן, שלאחרונה חידש את חוזהו לשלוש העונות הבאות. הביקורת הגדולה הופנתה שוב לאנטואן קונט שהורחק בפעם השלישית העונה אחרי שספג כרטיס צהוב טיפשי כשביצע עבירה במרכז השדה על מיגל ויטור.

4 צפייה בגלריה
קונט סופג אדום
קונט סופג אדום
קונט סופג את האדום
(צילום: אורן אהרוני)
הבלם טל בן חיים, שחוגג הצהיר כי לא יקבל שכר החל מה-1 ביוני, היה חלק מהסגל אמש, אולם היו יסתיים חוזהו רשמית. הבלם, שלא נמצא בתוכניות המקצועיות לעונה הבאה, יצטרך לקבל החלטה האם להמשיך לשחק עם בית"ר תחת ביטוח בלבד או שיסיים את דרכו כבר עתה.
"כיף לחזור לשחק. אני חושב שכולם התרגשו מזה שחזרנו לליגה. עכשיו יש לנו מטרה לסיים עם הכרטיס לאירופה והמקום השלישי", אמר דן איינבינדר. "כמובן שלמשחק ראשון היו חלקים טובים יותר ופחות טובים, אבל נלמד מהווידאו ונתקן את הטעויות לקראת המשחק הבא. אני שמח שאחרי שב"ש הובילו, ידענו לגלות אופי ולחזור למשחק, וגם בסוף עם 10 שחקנים לשמור על התוצאה. נמשיך קדימה עם הנקודה שלקחנו".
4 צפייה בגלריה
אצטדיון טדי הריק מקהל במהלך המשחק בין בית"ר לב"ש
אצטדיון טדי הריק מקהל במהלך המשחק בין בית"ר לב"ש
טדי הריק
(צילום: אורן אהרוני)
על ההרגשה לשחק ללא קהל: "בית"ר ידועה עם הקהל שלה שהוא אקס פקטור מאוד משמעותי, שדוחף, נותן אנרגיות ומפריע מאוד לקבוצה היריבה, אבל מהיום אנחנו צריכים להתרגל למציאות אחרת. היה קשה לשחק ללא קהל, היום הייתה לנו טבילת האש הראשונה, ונלמד ממנה איך להביא את האנרגיות לבד ולשמח את האנשים שצופים בנו בטלוויזיה, ננצח עבורם".
על המפגש הבא מול הפועל ת"א, אמר איינבינדר: "אם דיברנו על לשחק ללא קהל, אז נגד הפועל ת"א זה יהיה כמובן הכי מוזר. לשחק משחק חם וטוב בלי קהל, מאבק בין שתי קבוצות שהיריבות ידועה לכולם. יצפו בנו הרבה אוהדים ונעשה הכל כדי להביא את התוצאה הכי טובה ולשמח אותם מהבית".
פורסם לראשונה: 07:01, 31.05.20