בני יהודה רשמה אתמול (ראשון) ניצחון נוסף בפלייאוף התחתון, הפעם 0:2 על עירוני קריית שמונה, כשהמטרה היא לסיים את החלק האחרון של העונה ללא הפסדים.
מאמן הקבוצה אלישע לוי סיכם את המשחק: "גישה מאוד טובה, משוכה מנטלית מאוד קשה בגלל ששיחקנו נגד קבוצה שנלחמת על החיים שלה, ידענו לבוא אגרסיביים, לשחק הגנה טובה עם הרבה התקפות מעבר ויצרנו והמון הזדמנויות, במיוחד בחצי השני".
2 צפייה בגלריה
עומר ניראון מזנק
עומר ניראון מזנק
עומר ניראון מזנק
(צילום: עוז מועלם)
לוי המשיך לעשות רוטציה בין השחקנים, ולשתף את השחקנים הצעירים על מנת לבחון אותם לקראת העונה הבאה. אתמול הצטיין השוער הצעיר עומר ניראון, שרשם הופעה שנייה בליגת העל, הציל כדורים והפגין ביטחון בשער. גם החלוץ הצעיר רועי בן שמעון המשיך להפתיע, לאחר שנכנס על חשבונו של מוחמד גדיר וכבש את שערו הרביעי.
"עומר נתן משחק יוצא מן הכלל", החמיא המאמן לשוער והוסיף, "איי סילבה קנגאנו, בן שמעון, איתן וולבלום ושי גולן גם בלטו. אנחנו משיגים תוצאות, זה הליך בריא מאוד לקבוצה שיש מוטיבציה ואנשים נלחמים על ההרכב, לזה אנחנו שאפנו".
2 צפייה בגלריה
שחקני בני יהודה חוגגים
שחקני בני יהודה חוגגים
שחקני בני יהודה חוגגים
(צילום: עוז מועלם)
לבני יהודה נותר מחזור אחד לסיום הפלייאוף התחתון, בו היא תפגוש את היורדת הטרייה הפועל רעננה. "אנחנו נעשה הכל כדי לגמור את הפלייאוף בצורה הכי טובה", סיכם לוי.