הפועל באר שבע המשיכה בתקופה הטובה שלה ואתמול (שבת) רשמה את ניצחונה השני ברציפות, 0:1 על מכבי נתניה. עם כל הכבוד לניצחון, שהושג בעיקר הודות ליכולת הגנתית טובה והברקה תורנית של ז'וזואה, בבאר שבע יודעים שהמבחן הגדול של יוסי אבוקסיס יגיע בשלישי נגד מכבי חיפה והאקס ברק בכר. כמו בעונה שעברה, גם העונה הביקור של באר שבע בנתניה הסתיים בעימות בין שחקני הקבוצות. בנתניה טענו שז'וזואה התגרה בהם בסיום, מה שהוביל לעימות מילולי בינו לבין מספר שחקנים מקומיים.
"השער שכבשנו עשה לנו פחות טוב", אמר אבוקסיס בסיום. "אני לא יודע למה שחקנים חזרו אחורה אחרי שכבשנו. נתניה לא הגיעה לשום מצב. אחר כך היינו מאוד מסוכנים בהתקפות המעבר שעשינו והיינו צריכים להגדיל את התוצאה. זה ניצחון חשוב מאוד במגרש קשה ובתקופה לחוצה. את היכולת אפשר לשפר. מכבי חיפה היא הקבוצה החזקה בליגה. היא במקום הראשון בזכות".
2 צפייה בגלריה
ז'וזואה חוגג
ז'וזואה חוגג
ז'וזואה חוגג
(צילום: אורן אהרוני)
אבוקסיס עשוי לפתוח בהרכב הגנתי יותר מול חיפה, כאשר תומר יוספי מועמד ל-11 במקום רמזי ספורי. יוספי קיבל אתמול דקות אחרי תקופה ארוכה. מרואן קבהא, שנעדר אתמול בגלל הרחקה, לא אמור לשחק מול חיפה לאחר שנפצע במפשעה באימון. גם סינטיהו סלליך אמור להמשיך להיעדר. אגב, ז'וזואה ספג אתמול את הצהוב הרביעי שלו העונה, אם יקבל מול הירוקים צהוב נוסף, הוא יחמיץ את המפגש מול האלופה מכבי תל אביב.
מי שנוסף אתמול לרשימת השחקנים שסובלים מפציעות בשרירים הוא החלוץ אנתוני וארן. איתמר שבירו מקבל עדיפות כמחליפו בשל היותו ישראלי, בעוד החלוץ הנוסף, ג'ונתן אגודלו, הוא זר ומקומם של חמשת הזרים הנוספים בהרכב מובטח בשלב הזה.
2 צפייה בגלריה
אבוקסיס על הקווים
אבוקסיס על הקווים
אבוקסיס על הקווים
(צילום: אורן אהרוני)
הבלם שיר צדק, ששוב לא נכלל בסגל מסיבות מקצועיות, עשוי לעזוב החודש את הקבוצה, זאת במידה ויקבל הצעה מקבוצה בליגת העל שתישא בעלות חוזהו לעוד עונה וחצי בבאר שבע.