אחרי התקרית האלימה המכוערת לפני המשחק של הפועל באר שבע מול מכבי פתח תקווה בה היו מעורבים שגיב יחזקאל וז'וזואה, החלוץ הישראלי היה הראשון מבין השניים שסיפק תגובה ראשונה לאירוע.
יחזקאל, שבדיוק כמו הפורטוגלי, נחקר באזהרה במשטרה בעקבות התקרית, שוחרר לביתו בתנאים מגבילים ונאסר עליו להיות בסביבתו של ז'וזואה במשך 15 ימים, העלה פוסט בחשבון האינסטגרם שלו.

1 צפייה בגלריה
ז'וזואה ואקולטסה מברכים את יחזקאל
ז'וזואה ואקולטסה מברכים את יחזקאל
ז'וזואה ויחזקאל
(צילום: ראובן שוורץ)
"אני רוצה להתנצל בפני כל משפחת הפועל באר שבע, האוהדים, ובעיקר הצעירים שבהם אותם אני כל כך אוהב", כתב יחזקאל. "בתור שחקן כדורגל בליגת העל אני יודע שאני משמש דוגמה לבני נוער רבים, ודווקא בגלל אירועי הימים האחרונים חשוב לי לפנות אליהם כאן ישירות ולומר - אני מצטער ומגנה אלימות בכל תוקף - זאת לא דרכי ולא דרך המועדון".
עוד כתב יחזקאל: "לא משנה מה הגורמים, אין הצדקה לאלימות. צריך לשמור על איפוק ולא להיגרר למקומות כאלה. זו לא הדרך לפתור בעיות וההשלכות הן תמיד לא טובות".
בעקבות האירוע וההחלטה של המשטרה שהשניים לא יוכלו להימצא באותו מקום בתקופה הקרובה, יחזקאל וגם ז'וזואה לא ייקחו חלק במשחק המכריע של ב"ש מול מכבי חיפה בסמי עופר ביום ראשון, שניצחון או תיקו יבטיח לדרומיים את המקום הרביעי וככל הנראה כרטיס לאירופה.
הפורטוגלי גם לא צפוי להמשיך במועדון למרות שמחזיק בחוזה לעונה נוספת, וככל הנראה יעזוב אחרי המשחק בחיפה.