מכבי ת"א במו"מ לרכישתו של איבן מאסון, מגן ימני מסנט אטיין - כך מפרסם ה"ל'אקיפ". השחקן בן ה-24, שהושאל בעונה החולפת לפריז FC מליגת המשנה הצרפתית, חתום בסנט אטיין עד 2025 וכדי לרכוש אותו, הצהובים יצטרכו לשלם דמי העברה.
למאסון יש גם שתי הופעות במדי נבחרת צרפת עד גיל 21 ובעונה שעברה הוא ערך 32 הופעות במדי פריז, במהלכם כבש שלושה שערים ובישל שלושה נוספים. יש לציין כי מאסון "זכור" ממשחק מול פ.ס.ז' בנובמבר 2021, אז תיקל בצורה קשה את ניימאר וגרם לו לפציעה שהשביתה אותו לתקופה ארוכה.
2 צפייה בגלריה
איבן מאסון
איבן מאסון
מבוקש על-ידי מכבי ת"א. מאסון
(צילום: AP Photo/Daniel Cole)
כזכור, אתמול פורסם בארגנטינה כי הצהובים עושים ככל ביכולתם להחתים את המגן פדריקו ורה. "מכבי ת"א תיתן את כל מה שיש לה", נכתב בדיווח. חוזהו של מגן אוניון מסתיים בדצמבר השנה, כך שהקבוצה עשויה למכור אותו כדי לא לאבד אותו בחינם.
המגעים החלו לפני כשבוע, כשמכבי ת"א הגישה הצעה לרכוש 50 אחוז מכרטיסו של ורה, כאשר תחילה דווח בארגנטינה כי באוניון שקלו הצעה זו בחיוב. מכבי ת"א הביעה עניין במגן הימני לאור שחרורם של אנדרה ז'ראלדש ומאור קנדיל, שעבר למכבי חיפה.
2 צפייה בגלריה
קראנקה
קראנקה
מנסה להתחמש. קראנקה
(צילום: עוז מועלם)
עד כה הקיץ, מכבי ת"א צירפה רק את רועי משפתי, מי שהיה שוער המשנה במכבי חיפה. היא נפרדה מז'ראלדש, קנדיל, אבי ריקן, דניאל טננבאום ורארש איליה.
פורסם לראשונה: 09:54, 22.06.23