מאמן הנבחרת הצעירה גיא לוזון החליט כי עומרי גאנדלמן יהיה חריג הגיל השני (יחד עם דניאל פרץ, שוער באיירן מינכן) בסגל לאולימפיאדת פריז 2024, כפי שנחשף ב-ynet. גנט, בה משחק גאנדלמן אישרה רשמית כי יוכל לעמוד לרשות הנבחרת במשחקים האולימפיים.
גאנדלמן כבש לא פחות מ-11 שערים במדי גנט העונה בליגה הבלגית, זאת בנוסף לחמישה בישולים. בחודש מארס הוא הדהים כשנכנס כמחליף במהלך בדקה ה-29 נגד שרלרואה וכבש רביעייה תוך 26 דקות.
1 צפייה בגלריה
שחקן הנבחרת הצעירה של ישראל עומרי גאנדלמן
שחקן הנבחרת הצעירה של ישראל עומרי גאנדלמן
ייסע לפריז. עומרי גאנדלמן
(צילום: אסי קיפר, באדיבות ההתאחדות לכדורגל)
כעת נותר לנבחרת של לוזון להחליט על חריג הגיל השלישי (שחקן מעל גיל 23) שיצטרף עם השחקנים לקראת ההופעה הראשונה של ישראל בטורניר הכדורגל האולימפי מאז 1976. מסתמן כי יהיה מדובר בבלמה של מכבי חיפה, שון גולדברג.
לאחר הבחירה בגאנדלמן אמר לוזון: "גאנדלמן היה חלק מרכזי מהעפלת הנבחרת לטורניר הגמר בגיאורגיה ושותף בכיר בהישג יוצא הדופן – חצי הגמר והבטחת הכרטיס לאולימפיאדה. את המעבר המאתגר מהליגה הישראלית לבלגית הוא ביצע באופן מרשים במיוחד והפך לשחקן מוביל בקבוצתו. אני מודה לגנט על שהבינה את חשיבות המשחקים האולימפיים עבורנו והבהירה כי עומרי יעמוד לרשות הנבחרת".
עוד אמר המאמן: "הבחירה בדניאל ובעומרי היא בשל היותם שחקנים מצוינים וספורטאים בעלי אישיות נדירה. אני משוכנע שגם הפעם נעז לחלום הכי רחוק שאפשר ונדע להגשים".
גאנדלמן אמר: "אני גאה להמשיך להיות חלק מהנבחרת הצעירה, שמצליחה פעם אחר פעם להתעלות ולהיות חלק מהבמות המרכזיות של הכדורגל האירופי והספורט העולמי. שיתוף הפעולה עם המאמן גיא לוזון והחברים שלי לנבחרת יצר חבורה מלוכדת ואיכותית שמסוגלת להתמודד עם כל אתגר. אני משוכנע שמחכים לנו בהמשך הדרך עוד הרבה רגעים שיביאו גאווה גדולה לכל המדינה".
שחקני מ.ס דימונה חוגגים לאחר הניצחון על שמשון ת"א בדו-קרב פנדלים ששבר את שיא גינס
(צילום: דן בונבידה)