משחקי ליגת העל יתחדשו בסוף השבוע אחרי פגרת הנבחרות, כשאת מרכז תשומת הלב ימשוך כמובן משחק העונה בין מכבי ת"א למכבי חיפה, שהועתק מבלומפילד לטדי (שבת, 20:30) בשל מגבלות פיקוד העורף וישוחק לעיני כ-20 אלף צופים.
שתי הקבוצות מגיעות למעמד עם מאזן נקי מהפסדים, כאשר הצהובים מוליכים את טבלת ליגת העל (16 נקודות) והירוקים מדורגים במקום השני (13 נקודות, ומשחק חסר). ניצחון במפגש יבטיח למנצחת את הפסגה לאחר שבעה מחזורים, מאחר שלמכבי חיפה יש מאזן שערים טוב יותר (13 לעומת 8).
1 צפייה בגלריה
ברק בכר
ברק בכר
"לשמחתנו כמעט כל הסגל כשיר". בכר
(אתר הרשמי של מכבי חיפה)
לקראת הקרב הלוהט בין האלופה לסגניתה, קיימו הירוקים וברק בכר מסיבת עיתונאים, בתחילתה התייחס המאמן למתקפות הטילים הרבות שפקדו את העיר בשבוע האחרון. "זו תקופה מאתגרת לכולם", אמר בכר. "אבל חיפה חטפה בימים האחרונים בגדול - וזה לא פשוט. אנחנו מתאימים את עצמנו לסיטואציה. אנחנו מסיימים חימום, פתאום יש אזעקה, אנחנו נכנסים למיגונית וחוזרים כאילו הכל רגיל. זאת הסיטואציה שאנחנו נמצאים בה וצריך לתפקד.
"גם הזרים נמצאים במצב לא נעים ובכל זאת הם מתפקדים בצורה מדהימה. כמובן שאנחנו מרגיעים ועוטפים אותם. זה לא מובן מאליו שהם כאן, מתאמנים ורוצים להיות כאן. אנחנו שמחים שהם איתנו".
על המשחק עצמו אמר המאמן: "לשמחתנו כמעט כל הסגל כשיר, סק חזר מפציעה, גם גולדברג כמעט חוזר, ויש שחקנים טובים שגם לא נמצאים בסגל לצערי כמו חג'ג' וחרמש. יש תחרות טובה ובריאה. אין לי בעיה עם הכאב ראש הזה, אני רוצה אותו, אבל בסוף שחקנים צריכים להוכיח את עצמם ולהיות טובים".
“זה משחק בין שתי קבוצות חזקות, שתי הראשונות. מכבי ת"א קבוצה שהתחזקה מאוד ביחס לשנה שעברה. קבוצה עם סגל וצוות אימון מצוין. אין לי ספק שיהיה משחק טוב, שתי הקבוצות באות לנצח את המשחק. אני בטוח שיהיה קצב טוב, אווירה טובה, אצטדיון מלא ויהיה משחק מעניין".
קשר הקבוצה עלי מוחמד הוסיף: "המשחקים מול מכבי ת"א תמיד קשים, זה לא משנה מי בכושר טוב יותר. אז אנחנו מתכוננים היטב בתקווה שנגיע בצורה טובה למשחק. כמובן שהאוהדים שלנו יהיו חסרים, אז נעשה הכל כדי לשמח אותם".