הפועל ת"א בצרות גדולות. האדומים הפסידו היום (שבת) 2:1 לבני ריינה בבלומפילד וכעת הם במקום ה-12, רחוקים רק שש נקודות מקריית שמונה שמתחת לקו האדום. אם קריית שמונה תנצח הערב את נס ציונה, הפער ייקטן לשלוש נקודות בלבד, כשנותרו שלושה מחזורים לסיום העונה.
מאמן הפועל ת"א חיים סילבס אמר בסיום: "הסתבכנו. ההפסד הזה מסבך אותנו. במשחק כזה אתה לא יכול לספוג שני שערים, היינו צריכים לרדוף אחריהם והם הצליחו לעקוץ אותנו. ההרגשה רעה אבל אנחנו נישאר בליגה. כבר ניצחנו משחקים עם הסגל הזה, ידעתי מה הסגל ומה הכלים שיש לי כשהגעתי לכאן. אני צריך להשאיר את הקבוצה בליגה. נעשה מה שצריך לעשות כדי להישאר. נהיה מוכנים לשלושת המשחקים האחרונים".
1 צפייה בגלריה
דן איינבינדר מאוכזב בסיום
דן איינבינדר מאוכזב בסיום
דן איינבינדר מאוכזב בסיום
(ראובן שוורץ, ONE)
הקשר דן איינבינדר הוסיף: "המצב קשה מאוד, ככל שנבין את זה מוקדם יותר ככה יהיה יותר טוב. אני אהיה חייב עם כל השחקנים לתת הרבה יותר. קיבלנו סטירה חזקה, נצטרך להתעורר ממנה. הגיע לנו להפסיד היום. השופטים לא ניהלו את המשחק כמו שצריך, אבל לא הפסדנו בגלל זה. היה צריך לשלוח צוות יותר מנוסה למשחק כזה".
בצד השני, שרון מימר היה מאושר: "עשינו צעד גדול בדרך להישארות, מגיע לשחקנים הרבה קרדיט על זה. צריך לסיים את העונה כמו שצריך. סימנו אותנו לירידה, זאת העונה הראשונה של ריינה בליגת העל אבל אני לא פוחד מאתגרים. זה יהיה הישג מדהים אם נישאר, אבל עוד מוקדם לחגוג".
השוער אריק ינקו אמר: "כשאתה נילחם על החיים שלך אתה מושך את הזמן בסיום. בחודש האחרון עשינו תוצאות מדהימות. אני שמח שעשינו צעד משמעותי כדי להישאר בליגה. נחכה למחזור הבא כדי לגמור את זה".