לאחר פגישה בין בעלי בית"ר ירושלים ברק אברמוב ובעלי מכבי חיפה יעקב שחר, הוחלט כי הצהובים-שחורים יבטלו את התביעה בנוגע לגדי קינדה. כזכור, בבית"ר טענו בזמנו כי יש להם בלעדיות על השחקן שחזר ארצה לאחר ששיחק ב-MLS ושאם הוא ישחק בישראל זה יהיה אך ורק אצלם. כמו כן, סוכם כי אורי דהן יעבור מהירוקים לבית וגן, וכך גם לגבי ירין לוי - שיושאל לקבוצה מהבירה.
כמו כן, בית"ר ירושלים סיכמה על השאלתו של נדב נידם לקבוצה, זאת אחרי שיחה עם מכבי ת"א שאישרה את המהלך, כשהקשר היה מועמד גם לעירוני קריית שמונה.
2 צפייה בגלריה
קינדה
קינדה
המחלוקת בעניינו הוסדרה. קינדה
(צילום: AP Photo/Denes Erdos)
2 צפייה בגלריה
נדב נידם
נדב נידם
יעבור לצהוב-שחור. נדב נידם
(צילום: אלכס קולומויסקי)
במועדון סימנו את נידם אחרי השחרור של שחקנים כמו אופיר קריאף, דן עזריה ויובל אשכנזי ואחרי מגעים מאחורי הקלעים בימים האחרונים, אמש הגיע הסיכום שיוביל את נידם לעבור את הכביש, אחרי שהושאל בעונה החולפת להפועל ירושלים.
אחרי החתמתו של סילבה קאני, עליו שילמה בית"ר 300 אלף אירו, הצוות המקצועי ממשיך לבנות את הקבוצה לקראת העונה הבאה, כשעל הפרק עתה עוד מספר שחקנים ישראלים, אייל גולסה, אביב אברהם ויונתן כהן, כשבבית"ר מקווים גם לקבל שחקנים ממכבי חיפה.
בבית"ר נפגשו עם אנשי מכבי חיפה והבהירו כי התביעה היא לא מול המועדון, אלא מול גדי קינדה, ונראה כי פישור העניינים בין הצדדים יוביל להשאלה של אורי דהן וירין כהן ממכבי חיפה בעונה הבאה לבית וגן.
מסאי דגו פותח הכל בריאיון מיוחד
(ONE)