אוהדי בית"ר ירושלים פורצים לכר הדשא לאחר גמר הגביע
ההצהרה של ברק אברמוב אתמול (ראשון), לפיה פעילות המועדון תופסק במידה שלא ישונה העונש שהטיל בית הדין העליון - הפחתת שלוש נקודות ממאזנה של בית"ר ירושלים והרחקתה מהגביע בעונה הבאה - מייצרת הדים רבים. "זה לא איום, הודעתי כבר להתאחדות ולמינהלת, לא תהיה בית"ר ירושלים בעונה הבאה", הבהיר אברמוב.
גורמים בבית"ר ירושלים אמרו בעקבות ההודעה: "אין סיכוי שההחלטה ההזויה לא תרד מהפרק, בטח ההרחקה מהגביע. אברמוב הוכיח בשנה הראשונה שלו בקבוצה עד כמה הוא בעלים משמעותי בליגת העל. הוא עשה מה שלא הצליחו אחרים לעשות פה במשך יותר מעשור. וזה לא העניין אם הוא יעזוב או לא יעזוב, אלא בית"ר ירושלים תעזוב את הליגה וזה הכי חמור. לא תהיה מחלקת נוער ולא תהיה קבוצה בוגרת".
2 צפייה בגלריה
אוהדי בית"ר פורצים לדשא וגורמים לביטול טקס הנפת גביע המדינה
אוהדי בית"ר פורצים לדשא וגורמים לביטול טקס הנפת גביע המדינה
אוהדי בית"ר פורצים לדשא בגמר הגביע
(צילום: עוז מועלם)
2 צפייה בגלריה
יוסי אבוקסיס מאמן בית"ר ירושלים עם ברק אברמוב, כפיר אדרי
יוסי אבוקסיס מאמן בית"ר ירושלים עם ברק אברמוב, כפיר אדרי
האיום יתממש? אברמוב לצד המאמן יוסי אבוקסיס והמנכ"ל כפיר אדרי
(צילום: עוז מועלם)
גם ארגוני האוהדים הביעו תמיכה מלאה בהודעה של אברמוב. "הוא אחד הבעלים הכי טובים שהיו בבית"ר", אמר אחד מהם. "למה שישקיע מיליוני שקלים אם מתנהגים כלפי המועדון בצורה כזו?".
היום צפויה בית"ר לקבל תשובה סופית על הבקשה שהגישה לפני מספר ימים, לקיים דיון חוזר בעניינה בפני הרכב של חמישה דיינים. במידה שבקשתה תידחה, או אם העונש יישאר על כנו, צפויים אנשי הקבוצה לפנות לבית המשפט המחוזי. "עמדת ההתאחדות ברורה לגמרי, דובר על הפחתת שלוש נקודות, ואז מגיעים הדיינים ובהתחלה רוצים להעיף את בית"ר מאירופה או לאחר מכן להעיף אותה מהגביע. מדובר בדיינים שפוסקים נגד ההתאחדות".