הפועל ת"א הצליחה להיפטר מהחוזה היקר ביותר שלה לקראת העונה הבאה: מנכ"ל הקבוצה עמית פסט הגיע לסיכום עקרוני על שחרורו של מאוויס צ'יבוטה בתמורה לפיצוי של שלוש משכורות. מדובר, כאמור, בשחקן שהחזיק בחוזה היקר ביותר במועדון - 300 אלף אירו לעונה.
אחרי מספר ניסיונות להגיע לנוסחה של קיצוץ בשכרו או דחייתו דרך מענק חתימה במקרה של עליית ליגה, במועדון הצליחו להגיע לסיכום על שחרורו. בכך חסכו עלות של 1.5 מיליון שקל להמשך העונה, כשייתכן כי צ'יבוטה כבר לא יגיע לאימון הערב.
1 צפייה בגלריה
צ'יבוטה
צ'יבוטה
עוזב את המועדון. צ'יבוטה
(צילום: עוז מועלם)
אחרי נתק בתקשורת בין הקפטן עומרי אלטמן לקבוצה, אתמול הגיע השחקן לפגישה ראשונה במתחם האימונים בוולפסון שהייתה מתוחה מאוד. אלטמן לא אהב את הפרסום ב-ynet על חוסר הרצון שלו ללכת לקראת הקבוצה. מצד שני, במועדון הבהירו לו כי שכרו הגבוה, 250 אלף אירו, יהיה נטל במציאות הנוכחית בה הקבוצה בליגה הלאומית. לכן התבקש לקצץ בשכרו או כמו במקרה של צ'יבוטה לקבל פיצוי ולעזוב. מתברר כי לאלטמן ישנה הצעה מהליגה היוונית הראשונה, אולם מדובר בסכום נמוך, והוא יצטרך לקבל החלטה אם לעזוב.
בעל שכר גבוה נוסף אצל האדומים הוא הישאם לאיוס, וגם לו יש חוזה של 250 אלף אירו לעונה. במקרה שלו, במועדון הציבו אותו למכירה. לאחרונה התקבלו מספר הצעות בעבורו מהליגה הטורקית, אולם כרגע מדובר בסכומים לא משמעותיים, ובכל מקרה הוא לא ימשיך בקבוצה בעונה הבאה.
מסאי דגו פותח הכל בריאיון מיוחד
(באדיבות ONE)