מכבי ת"א הבטיחה הערב (שבת) את האליפות ה-25 בתולדותיה. ניצחון על הפועל באר-שבע 0:3 שמר על פער שמונה הנקודות ממכבי חיפה, כשנותרו שני מחזורים בלבד לסיום הפלייאוף העליון.
"הייתה עונה ארוכה, אבל זה משתלם כשאתה זוכה בתואר", אמר בסיום המשחק מאמן מכבי ת"א, רובי קין. "מעולם לא ברחתי מאתגרים ולעולם לא אברח. באתי לכאן כדי לנצח".
2 צפייה בגלריה
ערן זהבי חוגג עם האוהדים
ערן זהבי חוגג עם האוהדים
ערן זהבי חוגג עם האוהדים
(צילום: עוז מועלם)
קין חשף איך בכלל מונה לתפקיד: "הייתי בדרך לחתונה, עם חליפה, כשגולדהאר התקשר ואמר 'אני רוצה שתהיה המאמן שלנו'. זה המועדון הכי גדול בישראל".
קין סיכם: "אמרתי מהתחלה לשחקנים, לא משנה מה יקרה, תמיד צריך להיות מוכן. היו לי החלטות קשות במהלך העונה, אבל ידעתי שכל שחקן צריך להיות מוכן לרגע שבו יתלבש ויעלה לשחק".
2 צפייה בגלריה
קין עם צלחת האליפות
קין עם צלחת האליפות
קין עם צלחת האליפות
(צילום: עוז מועלם)

הפרס של זהבי

אגב, רגע אחרי הניצחון הצהוב בבלומפילד, מינהלת הליגות הודיעה על כך שערן זהבי נבחר לשחקן העונה של הליגה.
בגיל 36, זהבי הציג עונה חלומית מבחינתו. עד כה הוא כבש 17 שערים והוסיף עוד שבעה בישולים בליגה, מה שעזר לו לקבל 45 אחוז מהקולות. אחריו הגיע ענאן חלאילי עם 31 אחוז, ובמקום השלישי דורג מילסון עם 19 אחוז.
מדובר על שקלול תוצאות האינסטגרם, הטוויטר, אתר המינהלת ופאנל המומחים. אותו פאנל הורכב מפיני בלילי, עודד מכנס וראובן עטר שבחרו בזהבי, בעוד שגיא חיימוב בחר חלאילי ועופר שטרית במילסון.
מדמון: "מכבי ת"א זה המקום המתאים בשבילי"
(ONE)