אמנם חלון העברות בכדורגל הישראלי הסתיים אתמול בשעה 19:00, אך הערב (חמישי) הפועל באר-שבע החתימה שחקן זר נוסף. מדובר בקשר ההתקפי, עימראן עומאר, הולנדי ממוצא מרוקאי שחתם לארבע שנים בקבוצה של ברדה, שניצלה את האפשרות שניתן לרשום עדיין שחקנים חופשיים שלא חתומים באף קבוצה.
אימראן בן ה-25 שוחרר אתמול מדינמו טביליסי הגאורגית, אצלה שיחק בשנתיים האחרונות ועמה זכה באליפות ובסופר-קאפ. בשנת 2022, אימראן שיחק 22 משחקים וכבש תשע שערים. בשנת 2023, רשם 28 הופעות וכבש 14 שערים בכלל המסגרות. בכל משחקיו במדי הקבוצה, הוסיף 12 בישולים. סביר להניח שעל מנת להשתחרר מחוזהו, באר-שבע העבירה פיצוי כספי לקבוצה הגאורגית, שלפני מספר עונות התמודדה נגד האדומים במוקדמות הליגה האירופית.
1 צפייה בגלריה
שחקנה החדש של הפועל באר-שבע אימאד אולאד עומאר
שחקנה החדש של הפועל באר-שבע אימאד אולאד עומאר
הזר השישי של סגנית האלופה. אימאד אולאד עומאר
(דוברות הפועל באר-שבע)
עומאר אמר לאחר החתימה: "אני רוצה להודות לאנשי המועדון על האמון בי. כעת, חובת ההוכחה היא עליי. שמעתי רבות על העיר והאוהדים ואני מחכה לערוך את הופעת הבכורה במדים האדומים".
הקשר הצליח בעיקר בליגה הגיאורגית, כשלפני שלוש שנים שיחק בלוקומטיב טביליסי ובעקבות הצטיינותו במדיה עבר לשחק בקבוצת וולטור וולגוגראד מהליגה השניה ברוסיה. הוא לא הצליח להטביע בה את חותמו וחזר משם לגיאורגיה כשחתם במדי דינמו.
צירופו למצבת הזרים של באר-שבע התאפשר הודות למעברו אתמול של אדריאן פאון לבני סכנין. באר-שבע תשלים חלק משכרו. רק לפני כשנה הגיע הרומני לבאר-שבע, שבמהלך העונה שעברה אף מיהרה לממש אופציה לרכוש אותו, החלטה שהתבררה כשגויה. בעוד כחודשיים אמור לחזור לבאר-שבע מהשאלה החלוץ השבדי אסטריט סלמאני, מה ששוב יצור בעיה בכמות הזרים של האדומים. נכון לעכשיו מסתמן, שהחלוץ הזר הנוכחי בסגל של אליניב ברדה, פטריק קלימלה, ישוחרר בחודש ינואר.
פורסם לראשונה: 13:53, 21.09.23