בית"ר ירושלים קיבלה החלטה משמעותית: אופיר קריאף, קפטן הקבוצה ששיחק בה למעלה מעשור בשתי קדנציות שונות, לא ימשיך בעונה הבאה. מנגד, עדי יונה צפוי להמשיך.
אחרי שבקיץ שעבר קוצץ שכרו באופן משמעותי והוא נותר במועדון, התקבלה החלטה על ידי ההנהלה ובגיבוי הצוות המקצועי כי קריאף לא ימשיך, כחלק מההחלטה לרענן את הסגל. מנגד, בהחלטה משותפת של הבעלים ברק אברמוב, הצוות המקצועי בראשות אלמוג כהן יחד עם קשר הנבחרת הצעירה בעצמו, עדי יונה יישאר לפחות לעונה נוספת בבית וגן.
1 צפייה בגלריה
אופיר קריאף שחקן בית"ר ירושלים
אופיר קריאף שחקן בית"ר ירושלים
לא צפוי להמשיך. אופיר קריאף
(צילום: עוז מועלם)
במועדון משוכנעים כי יוכלו למכור את עדי יונה בסכום גבוה מזה שמכבי ת"א הציעה בעבורו, כשני מיליון אירו יחד עם העברת שחקנים. מי שעשוי לעזוב הוא ירדן שועה, מאחר שהוא מחזיק בסעיף שחרור של 1.2 מיליון אירו, אלא שלפחות עד כה לא התקבלה אף הצעה. שועה פנה למספר סוכנים כשנראה כי השווקים אליהם הוא מכוון הם איחוד האמירויות וארה"ב.
בקבוצה אישרו כי הוגשה הצעה לאייל גולסה, כשבשל הקיצוץ בתקציב הקבוצה עם שכר שחקנים של 18 מיליון שקל, ניתנה לו הצעה של 100 אלף אירו לעונה, בעוד הוא מכוון לאיזור ה-160-180 אלף אירו. בבית"ר עוד מנסים לבדוק את אופציית אביב אברהם ממכבי נתניה, שדמי ההשבחה שלו מהווים מכשול. כמו כן במועדון ממתינים לתשובות ממכבי ת"א לגבי השאלת יונתן כהן ונדב נידם.
כך מתכננת מכבי חיפה להחזיר את האליפות
(ONE)