מאמן הפועל באר־שבע אליניב ברדה הציע בימים האחרונים לאיתי שכטר לשמש כעוזרו בעונה הבאה – כך נודע ל"ידיעות אחרונות" ו-ynet. החלוץ בן ה-36 מסיים בעוד חודשיים את חוזהו במועדון מבירת הנגב, ובכל מקרה לא ימשיך כשחקן פעיל בקבוצה אחרי שנתיים באדום.
שכטר מקבל העונה זמן מועט מאוד על הדשא (260 דקות) וכבש רק שער אחד. מנגד, לא פעם הכניסות המאוחרות שלו מעניקות תנופה לבאר־שבע, כמו למשל במשחק הביתי נגד קריית־שמונה, כשסחט פנדל בתוספת הזמן ועזר להביא שלוש נקודות קריטיות.
2 צפייה בגלריה
איתי שכטר שחקן הפועל באר-שבע
איתי שכטר שחקן הפועל באר-שבע
איתי שכטר. יעבור לקווים?
(צילום: רויטרס)
שער מוסף הספורט של "ידיעות אחרונות", היום
ברדה מעריך מאוד את שכטר. הוא מכיר את התכונות שלו כמנהיג וכדמות מחברת בחדר ההלבשה, לכן הוא מעוניין לשלב אותו בצוות המקצועי יחד עם מאור מליקסון. החלוץ ביקש זמן לחשוב על ההצעה המפתיעה. "אפילו בפרמייר־ליג היו לי יותר דקות משחק מאשר העונה בבאר־שבע", אמר שכטר. "אבל אני מקבל את המעמד החדש שלי, אני בשלהי הקריירה והכי חשוב לי שהקבוצה תצליח".
השחקן הוותיק בכל מקרה שוקל לפרוש בסיום העונה, וכבר קיבל החלטה לא לרדת לליגה הלאומית. שכטר היה רוצה להעביר את עונתו האחרונה בקריירה בבית"ר ירושלים, ונציגיו כבר בדקו את האופציה הזו, אך המאמן יוסי אבוקסיס הבהיר כי הוא מעדיף שחקנים צעירים יותר, לכן הנחית את החלוץ הניגרי פרד פריידיי, שהתברר בינתיים כפלופ ולא ימשיך בבית וגן בעונה הבאה.
2 צפייה בגלריה
אליניב ברדה מאמן הפועל באר-שבע
אליניב ברדה מאמן הפועל באר-שבע
אליניב ברדה. הציע לשכטר להישאר כעוזר
(צילום: עוז מועלם)
בהנחה ששכטר לא ישחק בבית"ר ירושלים או יקבל הצעה של הרגע האחרון ממועדון שיאתגר אותו, ייתכן שיודיע על פרישה כבר בעוד מספר שבועות - ואז ישקול את ההצעה של ברדה להתחיל בקריירת אימון. החלוץ סיים לאחרונה קורס מאמנים וצפוי לעבור בהמשך גם קורס פרו.
"אני מאוד אוהב את הכדורגל וארצה להישאר בו. אעשה זאת רק אם איהנה מכך", אמר. "אני לא פוסל את האפשרות שאפרוש בסיום העונה, יש לי מחשבות רבות בראש. ברדה מאמן מצוין ואני רואה את ההתקדמות שלו תוך כדי משחקים. יש לו כדורגל שאני אוהב, שליטה וקצב".
שכטר החל את קריירת הבוגרים שלו לפני 18 שנים בנצרת־עילית (היום נוף הגליל), וממנה עבר למכבי נתניה. הפריצה הגדולה שלו הגיעה במדי הפועל ת"א, שאיתה זכה בדאבל והמשיך לשלב הבתים של ליגת האלופות, ואף שיחק במדי מועדונים מהליגות הבכירות באירופה. מאז חזר לארץ, הספיק לעשות סיבוב אצל כל הגדולות בליגה - ולא מן הנמנע שבאר־שבע תהיה התחנה האחרונה שלו כשחקן פעיל.