(התקציר באדיבות כאן11, תאגיד השידור הישראלי)
מסע הקסם של נבחרת ישראל במונדיאליטו יינעל מחר (ראשון, 20:30) במשחק על המקום השלישי בטורניר היוקרתי. החבורה של אופיר חיים - שתגיע אמנם בסגל חסר - תתמודד מול דרום קוריאה בקרב על מדליית הארד. וכן, הכחולים-לבנים מתרגשים.
"לא חושב שמישהו מהסגל הזה יזכה לשחק על מדליית ארד באליפות עולם עוד פעם", סיפר חיים. "כל אחד צריך לחשוב שזה המשחק הכי חשוב בחיים שלו. נצטרך לעשות הכל כדי לקחת מדליה. כל מי שיהיה על הדשא יהיה חייב לתת את ה-100 אחוז שלו".
2 צפייה בגלריה
אופיר חיים
אופיר חיים
אופטימי. חיים
( Luis ROBAYO / AFP)
כזכור, ב-ynet נחשף כי ישנו כעס גדול על המנהל המקצועי של הנבחרות הצעירות, בוני גינצבורג, שהחליט לשחרר מיידית חמישה שחקני הרכב מהנבחרת - השוער תומר צרפתי, הבלמים אור ישראלוב וסתיו למקין, המגן רוי רביבו והחלוץ דור תורג'מן - וזאת למרות שנותר עוד משחק.
"זה לא רלוונטי מי שוחרר. אנחנו נעשה הכל כדי להביא את המדליה עם מי שפה, כי היא יקרה מפז", הוסיף חיים. "ברור שרציתי שכל הסגל יישאר, אבל ידעתי על זה כבר לפני שבועיים בשיחה עם בוני והכל היה בהסכמה. המטרה שלנו היא לקדם את השחקנים לנבחרות הבוגרות, ואנחנו עושים את זה וגאים מאוד. מי שפה ייצטרך להביא את המדליה".
2 צפייה בגלריה
שחקני נבחרת הנוער של ישראל חוגגים נגד ברזיל
שחקני נבחרת הנוער של ישראל חוגגים נגד ברזיל
יחגגו גם מול דרום קוריאה? שחקני נבחרת ישראל
(EPA/Marcelo Ruiz)
אגב, משמעות הדבר היא שבסגל נבחרת הנוער נותרו רק שלושה מחליפים והנבחרת תעלה למשחק מול דרום קוריאה בהרכב משני. "אני לא צריך להרים את השחקנים אחרי ההפסד לאורגוואי בחצי הגמר. זו הזדמנות מצוינת בשבילם להראות מה הם יודעים, זה המקום שלהם להוכיח את זה", הסביר חיים.
הדר פוקס, שיפתח כבלם, סיכם: "זה תמיד מרגש, הופעה במונדיאל זה משהו שחולמים עליו ומקווה שבעתיד אחווה את זה בבוגרים. חיכיתי להזדמנות ומקווה שמחר אוכיח את עצמי. אבא שלי היה פה כל הדרך, הוא טס איתי, לא כל הורה היה עושה את זה ואני מעריך ואוהב אותו מאוד. נכון שהייתה ירידת מתח, אבל באים לקחת את המדליה".
"אני לוקח מכאן את הביחד, תמיד היינו כך לא משנה מה. הצוות בא וחיבק אותנו ואמר שהוא מאמין בנו. זה כיף גדול שחלק מהשחקנים הצטרפו לנבחרת הצעירה ורוי רביבו לבוגרת. זה רק מראה כמה הנבחרת הזאת טובה וחזקה".