קראנקה מדבר לקראת המשחק מול הפועל ב"ש
(ONE)
במכבי ת"א רוצים לרשום ניצחון שני בארבעת המשחקים האחרונים בליגה דווקא על חשבון הפועל באר-שבע, שתתארח מחר (20:30) בבלומפילד, במסגרת המחזור ה-35 בליגת העל. "אנחנו רוצים לסיים את העונה בצורה הכי טובה ולהתחיל לחשוב על העונה הבאה", אמר המאמן אייטור קרנאקה שהתצייב במסיבת עיתונאים שקיימה הקבוצה לקראת המפגש נגד הדרומיים.
"זה משחק שנצטרך לבוא אליו עם גישה של לרצות לנצח. ניסיתי להראות לשחקנים מה באר-שבע מסוגלת לעשות עם השחקנים שיש לה (בעקבות ההרחקות שפסק נגד בית הדין המשמעתי). אנחנו צריכים להיות עצמנו, לנסות לנצח מההתחלה ולסיים את העונה בבלומפילד בצורה הכי טובה".
2 צפייה בגלריה
שחקן מכבי ת"א יונתן כהן
שחקן מכבי ת"א יונתן כהן
"למדתי שלא הכל קל בחיים". כהן
(צילום: עוז מועלם)
על ההדחה מגביע המדינה הוסיף המאמן: "הרגשנו אכזבה כולם רצו להיות בגמר, להילחם על האליפות אבל אחרי האכזבה הזו אנחנו צריכים להמשיך, אסור לוותר אלא רק לחשוב על המשחק הבא. לסיים את העונה הכי טוב שאפשר ולהתחיל לחשוב על העונה הבאה במשחקים האלה".
יונתן כהן, שכאמור, נכח אף הוא במסיבת העיתונאים דיבר על האכזבה האישית מהעונה שעברה שעברה עליו: "הגעתי למכבי עם ציפיות גבוהות, לא ציפיתי לשבת כאן ולספר למה אני לא משחק ואיזו עונה קשה עברנו אני מסתכל על צדדים חיוביים. עברתי שנה לא פשוטה, היו פציעות שעיכבו אותי וגם השנה הקודמת שלא שיחקתי הוסיפה. מה למדתי מהתקופה הזו? למדתי שלא הכול קל בחיים. צריך להתמודד עם כישלונות, אכזבות וביקורות, אני והקבוצה יודעים בדיוק איפה נכשלנו ומה הציפיות מאיתנו, אנחנו עם הפנים קדימה".
2 צפייה בגלריה
קראנקה
קראנקה
מטרה - סיומת טובה של העונה במגרש הביתי. קראנקה
(צילום: עוז מועלם)
על כך שהמאמן הקודם, ולדימיר איביץ', לא האמין בו, אמר כהן: "הנושא קצת רגיש אצלי. לא אהבתי את האמירה שלו (על כך שעלה במשקל), היא לא נכונה. הגעתי אחרי שלא שיחקתי הרבה זמן היישר לאימונים אינטנסיביים ונפצעתי אחרי כמה אימונים, כך שלא שיחקתי בגלל זה. האמירה הזו פגעה בי תדמיתית בעיני התקשורת והקהל. אמרו שאני לא מקצוען ושהגעתי שמן. זה בולשיט, אבל לא הגעתי לריב עם המאמן".
על החזרה של בן מספורד, אמר כהן: "בן עשה פה דברים נפלאים במועדון, לא רק בקבוצה הבוגרת אלא גם מסביב. הוא קידם הרבה צעירים שהם היום השלד של הקבוצה. יש בינינו קשר טוב אבל הכול תלוי בי, לא אשחק בזכותו, אני אוכיח את עצמי באימונים ובמגרשים. אנחנו מאוכזבים שאין לנו עוד מטרות עד סוף העונה, אבל כרגע מכוונים למקום השני אחרי שהפחיתו נקודות להפועל באר-שבע וכמובן באופן אישי ארצה להוכיח למאמן שמגיע לי להיות פה בעתיד".
פורסם לראשונה: 10:32, 14.05.23