זה הלך הכי קשה שאפשר, אבל בסופו של דבר מכבי ת"א ניצחה הערב (שבת) 0:1 את הפועל חיפה. שער יפה של ג'ורג'ה יובאנוביץ' בדקה ה-98 סידר לצהובים את שלוש הנקודות ואת צמצום הפער ממכבי חיפה לנקודה אחת באופן זמני.
מאמן מכבי ת"א ולדימיר איביץ': "זה משחק לא רע של מכבי. אני לא חושב שיש עוד קבוצה בליגה שיוצרת כל כך הרבה מצבים כמונו. אנחנו יוצרים המון מצבים ואני לא יכול להגיד משהו נגד השחקנים שלי, הם עובדים קשה, הם יוצרים מצבים, הם מכינים את עצמם טוב כדי לנצח. לפעמים אתה חסר מזל ומחמיץ דברים מדהימים, שזה לא נורמלי להחמיץ. זה המשחק, זה הכדורגל. הם לא מרגישים טוב אחרי שזה קורה. אני מעריך מאוד את השחקנים, את ההתנהגות שלהם, הם נלחמים בכל יום ונשארים חזקים מבחינה מנטלית ורוצים תמיד לנצח. יש לנו אופי חזק בקבוצה. אני בטוח שהדברים ישתנו".
2 צפייה בגלריה
ולדימיר איביץ' מאמן מכבי ת"א
ולדימיר איביץ' מאמן מכבי ת"א
היה מרוצה מהקבוצה שלו. איביץ'
(צילום: עוז מועלם)
איביץ' הוסיף: "פספסנו כמה נקודות בלי סיבה, אבל זה הכדורגל וזה חלק מהמשחק. ברור שכשאנחנו מגיעים להרבה מצבים, אני מרוצה". על מה שהקבוצה עשתה עד כה: "יכולנו לעשות דברים יותר טובים, אבל הגענו אחרי שתי עונות בלי הצלחה בליגה. קיבלנו שחקנים חדשים ואנחנו צריכים לשנות כמה דברים גם מבחינה מנטאלית. המשחקים האלה יתנו לנו כוח ואני שמח בשביל השחקנים וכמובן בשביל האוהדים שלנו. הם הגיעו לפה ונהנו מהמשחק. בתחילת העונה המצבים האלה הספיקו ל-0:5 ו-0:6, עכשיו לא. יש לנו הרבה דברים שאנחנו צריכים לשפר, אמרתי את זה גם אחרי ניצחונות וגם אחרי הפסדים. אנחנו רוצים להשתפר, לעזור לשחקנים להשתפר כי כל אחד מהם יכול להשתפר ונעשה את זה. יש לנו עכשיו פגרה קצרה ואז נחזור להכנה לקראת החלק השני של העונה".
ג'ורג'ה יובאנוביץ' אמר: "כבשנו שני שערים במחצית הראשונה, אבל ה-VAR פסל אותם. אחר כך היה קשה, אבל בסוף היה לנו מצב אחד וכבשנו שער שסידר לנו ניצחון חשוב מאוד. אנחנו מתקשים לכבוש, אבל מגיעים לכל כך הרבה מצבים. במשחק אחד אנחנו כובשים הרבה שערים ובמשחק אחרי זה הכדור לא נכנס, זה קורה. בסוף מה שחשוב הוא שניצחנו". על היכולת שלו עצמו אמר החלוץ: "אני צריך להמשיך לעבוד קשה ומשוכנע שהשערים יגיעו". על אי זימונו לסגל: "אני לא מאוכזב, הייתי בסגל הרחב ולא בסגל הסופי, אני רוצה להודות למאמן ולכל הצוות". לקראת המחצית השנייה של העונה: "זה ניצחון של אליפות, אתה צריך לדעת לנצח ככה אם אתה רוצה סיכוי לזכות באליפות".
2 צפייה בגלריה
רוני לוי מאמן הפועל חיפה
רוני לוי מאמן הפועל חיפה
שער כואב מאוד. לוי
(צילום: עוז מועלם)
מאמן הפועל חיפה רוני לוי: "נכנסנו למשחק רע מאוד. היה לנו יום מנוחה פחות ואולי זה היה קשה לשחקנים. ככל שעבר הזמן השתפרנו ועמדנו טוב יותר, יצאנו טוב יותר קדימה ואין ספק שלהפסיד ככה, זה הכי אכזרי, אבל כל הכבוד לשחקנים שהיו מחויבים ורצו מאוד. זה מאכזב מאוד. קיבלנו החלטות בצורה רעה מאוד בחלק האחרון, הגענו למצבים טובים ומצאנו את היריבה חשופה. זו יריבה חזקה ואיכותית עם מאמן מצוין, הגענו למצבים שרצינו להגיע אליהם, אבל הפעולה האחרונה לא הייתה מספיק טובה. ככל שיעבור הזמן, גם הפעולות בחלק הקדמי ישתפרו". לקראת המשך העונה אמר לוי: "נעבוד הרבה על משחק ההתקפה, אנחנו לוקים בחסר ולא כובשים מספיק. נצטרך להשתפר המון ונעבוד גם על זה".