נחבט ונופל לרצפה: תיעוד אלימות קשה בין בני נוער
ערן זהבי לא נותר אדיש לתיעוד שהופץ ברשתות החברתיות במהלך הלילה, ובו נראים בני נוער תוקפים באלימות קשה - עד זוב דם - נער אחר בגן שעשועים בפתח תקווה.
כוכב מכבי ת"א העלה סטורי בחשבון האינסטגרם שלו והתייחס למקרה המזעזע: "שמישהו ישיג לי את הבחור הזה בבקשה. רוצה שיהיה אורח כבוד במשחק שלנו, יישב במקום הכי טוב באצטדיון. ולכם, הסמרטוטים שמופיעים בסרטון, מקווה שהמשטרה תטפל בכם ביד קשה מאוד".
1 צפייה בגלריה
זהבי
זהבי
היה נסער. זהבי
(צילום: עוז מועלם)
כאמור, בתיעוד שהופץ ברשת נראה הקורבן יושב על ספסל, בשעה שהנערים מכים אותו נמרצות. בהמשך הוא אף מנסה להימלט מהם, תוך שהוא מתחנן שיעזבו אותו לנפשו - אך ללא הצלחה. "יא בן שרמוטה, רד על הרצפה, תביא את הכתובת. אשפזתם את חבר שלנו, הבנת? יא בן שרמוטה, מה זה הסרטון הזה? עליי אתה פותח? עליי פתחת? אמרת לו את הכתובת שלי? למה אתה נודר סתם?", נשמעים הנערים מאיימים, חלקם מצלמים את התקרית בטלפונים - ולפי התיעוד אף מחשמלים את הקורבן בשוקר.
שוטרי תחנת פתח תקווה, בסיוע מערכי מודיעין נוספים, פתחו בחקירה מואצת בעקבות פרסום התיעוד. "יש לציין כי עד כה לא התקבלה תלונה בתחנה, ומועד האירוע לפי שעה לא ידוע", מסרה המשטרה. "עם זאת, המשטרה פתחה בחקירה יזומה לשם זיהוי ואיתור הקורבן לצד מעצר כלל המעורבים בתקיפה".