רובי קין קיבל את ההחלטה שלא להמשיך במכבי ת"א עוד לפני סיום העונה האחרונה, כפי שפורסם לראשונה כבר לפני חודש ב-ynet. כך שמסע השכנועים של הבעלים מיץ' גולדהאר, כולל הפגישה עימו וההצעה לשדרג את שכרו, היו בדיעבד מהלכי סרק. זאת מאחר וההחלטה נפלה אצל המאמן האירי עוד לפני כן.
ההחלטה של קין התקבלה הרבה לפני ההתחממות בגזרה הצפונית והיא נובעת מטעמים מובנים: הריחוק מאשתו וילדיו, הלחץ מהמולדת - אירלנד - הידועה כמדינה שתומכת באג'נדה הפרו-פלסטינית והרצון של המאמן לעבור לליגה בכירה יותר, למרות שכרגע לא קיבל הצעה ממשית.
2 צפייה בגלריה
קין וגולדהאר
קין וגולדהאר
קין וגולדהאר
(צילום: עוז מועלם)
קין ראה במכבי ת"א כברירת מחדל והתנהל בצורה כזו בשבועות שלפני סיום העונה. "בדיעבד קין ידע שהוא עוזב מזמן ונתן לכולם במכבי ת"א לקרקר סביבו לשווא", אמר אחד השחקנים.
גולדהאר עוד קיווה עד לרגע האחרון שיצליח לשכנע את האירי, אולם הוא היה נחוש לעזוב, למרות שזכה עם הקבוצה באליפות, ולכן במכבי ת"א כבר הכינו אלטרנטיבות. יחד עם קין עוזבים כל צוותו, בהם עוזרי המאמן דייב סרקאן, רודי דלאפ ופיליפ האדסון ומאמן השוערים מייק סטאוול.
2 צפייה בגלריה
רובי קין
רובי קין
אין לו הצעות ממשיות מעבר לים. קין
(צילום: עוז מועלם)
באיתור המאמן הבא יהיו שותפים המנכ"ל בן מנספורד והמנהל הטכני דומיניק פרייס, כשאימוני הקבוצה לעונת 2024/25 ייפתחו כבר בעוד עשרה ימים. בעוד כשלושה שבועות הקבוצה כבר יוצאת למחנה אימונים בפולין לקראת מוקדמות ליגת האלופות ולכן נראה כי במכבי ת"א לחוצים להחתים מאמן באופן מיידי.
העדיפות היא כמובן למאמן זר, בטח עם מינויו של ברק בכר למשרה במכבי חיפה - מה שלא הותיר לצהובים יותר מידי ברירות. יש לציין כי ההחלטות לגבי שחרור והשארת שחקנים בימים האחרונים לא הייתה של קין, אלא של ראשי המועדון.
צפו: שחקני מכבי חוגגים עם הקהל
(באדיבות ONE)