מאמן החירום של הפועל ת"א בשלושת המשחקים שנותרו עד לסיום העונה, סלים טועמה, מתכוון לבצע מהפך בהרכב לקראת המפגש הקריטי מחר (שבת, 17:00) נגד מכבי נתניה, אליו יגיעו אלפי מאוהדי הקבוצה.
על פי התרגול באימון, טועמה מתכוון לבצע לפחות ארבעה שינויים לעומת ההרכב שעלה יוסי אבוקסיס במשחקו האחרון - נגד בית"ר ירושלים בשבת האחרונה. מי שצפוי לשוב להרכב לראשונה אחרי חודשים רבים של פציעה הוא אור ישראלוב, על חשבונו של אור בלוריאן שהורחק מול בית"ר.
1 צפייה בגלריה
צ'יבוטה
צ'יבוטה
יחזור ל-11. צ'יבוטה
(צילום: עוז מועלם)
אבוקסיס: "רע מאוד, זה הכדורגל"
(באדיבות ONE)
גם הקפטן דן איינבינדר ישוב ל-11. עוד שתי החלטות של טועמה יהיו לפתוח עם זיו מורגן כמגן שמאלי במקום דוד קופרמן ועם מאוויס צ'יבוטה בחלק הקדמי במקום אליאן רוחנא.
טועמה החליט שהוא יעלה בהרכב התקפי מאוד, כולל גם הישאם לאיוס וסתיו טוריאל, כשהוא מבין שלהפועל ת"א אין יותר מידי ברירות. בטח כשנותרו רק 270 דקות לסיום העונה ומשחקה של בית"ר ירושלים מול אשדוד יתקיים יומיים לאחר מכן.
נציגים של הפועל ת"א שוחחו עם מקביליהם בבית"ר על מנת להרגיע את הרוחות בשל השיח התקשורתי סביב הספורטיביות של קרבות התחתית. "שום אמירה של המועדון לא הופנתה ולא תופנה כלפיכם", הסבירו לאנשי בית"ר. "אנחנו משוכנעים בספורטיביות של כל אחת מהקבוצות, אין חולק על זה".