אחרי שלוש וחצי שנים בהפועל באר-שבע, המנכ"ל גיא פרימור עוזב לבקשתו ומצטרף להפועל ת"א באותו תפקיד. פרימור יתחיל את עבודתו בקבוצה שנשרה ללאומיל מליגת העל בשבועות הקרובים. מי שימלא את מקומות של פרימור בבאר-שבע הוא ניר כ"ץ, שישמש כמנכ"ל זמני עד שימונה אחד באופן קבוע.
בעלי הפועל ת"א, אדמונד ספרא, התייחס למינויו של פרימור: "אני שמח מאוד שגיא מצטרף אלינו. ניהלנו תהליך ארוך ומקצועי לאיתור האדם הנכון למימוש החזון שלנו בהפועל ת"א - ואני מאמין שגיא הוא האיש הנכון להוביל אותנו למקומות אליהם אנחנו שואפים להגיע. אני סומך על גיא ומאחל לו בהצלחה בתפקיד".
1 צפייה בגלריה
גיא פרימור אלונה ברקת
גיא פרימור אלונה ברקת
עוזב את הפועל באר-שבע ומצטרף להפועל ת"א. גיא פרימור
(צילום: שאול גולן)
פרימור פירסם הודעת פרידה מהפועל באר-שבע: "אני נפרד ממקום שהיה בשנים האחרונות כל חיי. מקום בו עברתי תקופה מדהימה, מאתגרת, מקום לו נתתי את כל ליבי כדי לראות את הצלחתו. מהרגע הראשון היה לי חיבור שקשה להסביר לקהל, למועדון ולכל חלק בעיר. יחד חווינו רגעי שיא ונצחונות שישארו איתי לעד, לצד אכזבות והפסדים כואבים, שהם מנת חלקו של כל מי שחי את עולם הכדורגל המטורף שלנו. השנה האחרונה הייתה מאתגרת במיוחד. נפלה בחלקי הזכות להיות חלק מהדרום בתקופה הכי קשה בתולדותינו".
בעלי באר-שבע, אלונה ברקת: "גיא היקר, אני רוצה להודות לך מקרב לב על תקופה מאתגרת בה צעדנו יחד יד ביד. הובלת את המועדון להישגים רבים ומשמעותיים, מקצועיים וניהוליים. לעמוד בראש המערכת הזו, זו הרפתקה לא פשוטה ועברת אותה בזכות האישיות, המקצועיות והחתירה שלך להצלחה ולמצוינות. זו הזדמנות להודות גם לאשתך, אורנה ולילדיך, ולאחל לכולכם שנה טובה ומבורכת. אתה נפרד מהמועדון אבל לא ממשפחת הפועל באר-שבע, לעד שמורה לך פינה בליבנו".
בתוך כך נודע כי יעקב בריהון סיכם את תנאיו בהפועל ת"א לעונה הנוכחית, במהלכה הוא צפוי להרוויח 25 אלף שקל בחודש. השחקן, שסיים בקיץ את חוזהו במ.ס אשדוד, נותר ללא קבוצה ונראה שעכשיו התרצה והסכים לרדת ללאומית ולשחק עבור האדומים.