סרייה א' במקום הליגה הלאומית: אחרי שכבר התרגלנו שמכבי פתח תקוה מוכרת את שחקניה ברווחי ענק, כעת הגיע תורו של לאמק בנדה, שחקן הכנף הזמבי, שעובר ללצ'ה האיטלקית אחרי שזאת שילמה 1.8 מיליון אירו עבור 85 אחוזים מכרטיס השחקן שלו. השחקן ימריא ביום ראשון לאיטליה במטרה לחתום על חוזה בקבוצתו החדשה. בנדה עבר באמצעות סוכניו ניר קרין וניר אמיר.
בנדה בן ה-21 הגיע למכבי נתניה בעונת 2020/21 ובעונה הקודמת עבר למכבי פתח תקוה, שם כבש שבעה שערי ליגה והיה לאחד השחקנים הטובים בקבוצה, אך לא הצליח לסייע לה במאבקי ההישרדות.
2 צפייה בגלריה
לאמק בנדה
לאמק בנדה
ישחק בסרייה א' במקום בליגה הלאומית. בנדה
(צילום: אורן אהרוני)
המכירה של בנדה היא "האקזיט" הגדול השלישי של מכבי פתח תקוה בשנים האחרונות. הראשון מביניהם היה בינואר 2019, כשהיא קיבלה 6 מיליון אירו משחטאר דונייצק - הסכום החמישי בגודלו באותה עת עבור כדורגלן ישראלי - עבור 85 אחוזים מכרטיסו של מנור סולומון, אז נער בן 19 עם שמונה שערים בסך הכל בליגת העל. בשבת, סולומון צפוי לערוך את הופעת הכורה שלו בליגה הטובה בעולם במשחק הפתיחה של קבוצתו פולהאם נגד ליברפול.
בקיץ שעבר, היא מכרה לסלטיק 80% מכרטיס השחקן של ליאל עבדה, ילד פלא נוסף, עבור 4 מיליון אירו. עבדה בן ה-20 היה מצוין בעונת הבכורה שלו בענקית הסקוטית, כבש 15 שערים ובישל עוד 11 בכל המסגרות, והוא צפוי יום אחד להימכר בסכום גבוה אף יותר, ממנו גם פתח תקוה תרוויח.
2 צפייה בגלריה
סולומון עם סוכניו גלעד קצב ושלומי בן עזרא
סולומון עם סוכניו גלעד קצב ושלומי בן עזרא
סולומון מוצג בפולהאם. גם הוא התחיל את דרכו במכבי פתח תקוה
(צילום: פרטי)