האם שגיב יחזקאל ישחק בעונה הבאה בליגת העל? שחקן הכנף אמנם הציב לעצמו כמטרה לשחק בעונה הבאה בחו"ל, אולם מתברר כי מאחורי הקלעים מתגבש מהלך מול מכבי ת"א. שכרו של יחזקאל כבר סוכם בקריית שלום בחוזה לשלוש שנים, אך הוא צפוי לדרוש להכניס לחוזהו סעיף שחרור לאחת מהליגות הבכירות באירופה עד לסיום חלון ההעברות ביבשת ב-31 באוגוסט.
יחזקאל כבר סיכם את תנאיו במכבי ת"א אחרי ששוחרר מקבוצתו הטורקית אנטליהספור בשל מפגן תמיכה בחטופים הישראלים, אך לאחר שענייניו מול פיפ"א עדיין לא הוסדרו לא ניתן היה לממש את ההסכם. השחקן צפוי לקבל בימים הקרובים את השחרור הרשמי המיוחל בעקבות תביעה שהגיש פרקליטו, עו"ד רועי רוזן, כשעדיין לא ברור מה יהיה גובה הפיצויים שהטורקים ישלמו לו.
2 צפייה בגלריה
יחזקאל
יחזקאל
יחזקאל
(צילום: עוז מועלם)
בכפוף לשחרורו מאנטליהספור, יחזקאל, שכבר סיכם על חוזה של 550 אלף אירו לעונה במכבי ת"א באמצעות סוכנו רונן קצב. כעת, המטרה להגיע לסיכום סופי בנוגע לסעיף השחרור. אם הוא ישחק בארץ, זה יהיה רק בשורות האלופה, אחרי שגם במכבי חיפה בדקו את האפשרות להחתימו.
מכבי ת"א הודיעה כי דרק לוקאסן, אורלנדו מוסקרה, ודניאל טננבאום יעזבו את הקבוצה. אור יצחק ותומר אלון שהיו חלק מסגל הקבוצה הבוגרת העונה, עוזבים גם הם את המועדון לאחר שהחוזה שלהם הסתיים הקיץ.

זהבי: "כשיהיה מה להגיד, אומר לכולם"

כוכב מכבי ת"א וכדורגלן העונה החולפת בליגת העל, ערן זהבי, דיבר היום באירוע השקה של "yes" לקראת סדרה בת שמונה פרקים שתעסוק בחייו של זהבי.
אני מתנהל כאילו הכל רגיל", אמר זהבי. "בכל עונה אני לוקח לעצמי שבועיים שאני מתנתק ועושה חופש גם בראש, בגוף קצת יותר קשה לי לעשות את זה כי אני קצת משוגע. אני באמת מנסה לנתק את המחשבות וליהנות מהחופש שלי, ותוך כדי קורים כל הזמן דברים. כשיהיה מה להגיד, אומר את זה באופן מסודר לכולם, בין אם אני ממשיך, עוצר, עובר - כל האופציות פתוחות".
עוד אמר: "המעמסה הנפשית הייתה בעיקר באמצע ובסוף העונה. כשיש תקופות לחוצות, כל שלושה ימים משחק, זה היה לא פשוט, אבל כשלוקחים קצת חופש גם הדברים יותר מתבהרים. אתה מתגעגע למה שאתה עושה, אתה אוהב את זה. הכל תלוי כמה אתגעגע באמת בשבועיים האלה".
2 צפייה בגלריה
ערן זהבי
ערן זהבי
"כשיהיה מה להגיד, אומר את זה לכולם". ערן זהבי
(צילום: עוז מועלם)
על המשך דרכו: "דברים קורים, במועדון, איתי, עם המשפחה. הכל עניין של החלטות שאצטרך לקחת, אבל שוב, זה לא דברים שתלויים רק בי. ההחלטה לא קשורה ספציפית למאמן כזה או אחר, יש פה גם מועדון בצד השני שצריך לרצות שאני אמשיך. השיחות יגיעו באיזשהו שלב להחלטות של כן או לא, ומשם נודיע על ההחלטה”.

גיא צרפתי יאמן את קבוצת הבת מרמה"ש

לאחר הבחירה בעירוני ניר רמה"ש מהליגה הלאומית כקבוצת הבת, הוחלט במכבי ת"א כי מאמן מכבי נתניה בעונה החולפת, גיא צרפתי, יאמן את הקבוצה מהשרון. בנוסף לאימון הצהובים-שחורים, צרפתי שימש בעונה שעברה כעוזרו של ברק בכר בכוכב האדום, עד שהמאמן וכל צוותו פוטרו.
ההחלטה בקריית שלום להקים קבוצת בת דשה נחשפה לראשונה ב-ynet. אחד היתרונות הגדולים של מכבי ת"א בפיתוח שחקנים צעירים נוצר דרך החיבור בינה ובין קבוצות הבת בלאומית, מאחר שהיא שימשה כמעין קבוצת פיתוח ליוצאי מחלקות הנוער של הצהובים. בין השאר עברו שם שחקנים כמו דניאל פרץ, דן גלזר, מתן חוזז, יונתן כהן ואחרים.
כמו כן, אחרי הפגישה בין הבעלים מיץ' גולדהאר למאמן רובי קין בקנדה, במועדון ממתינים לתשובה הסופית מהמאמן האירי על מנת להתחיל בהכנות לקראת העונה הבאה.
קינדה: "הזדמנות טובה לכל שחקן שנמצא פה"
(ONE)