צפו בדבריו של אברמוב
(ONE)
הקיץ של בית"ר ירושלים היה קשה, וממש ברגע האחרון היא עברה לידיו של ברק אברמוב ופתחה את העונה בליגת העל. כעת, אחרי שהעסקה הושלמה סופית ובית"ר התחילה את העונה, כינס ברק אברמוב מסיבת עיתונאים ראשונה כבעלי הקבוצה.
"בית"ר חשובה לי מאוד", אמר אברמוב, "המועדון הזה היה יכול לרדת ליגה ולהתפרק, אז הרמתי את הכפפה ובאתי לבית"ר. זאת הייתה עסקה מאוד מורכבת. הצלתי את בית"ר רק מאהבת הקבוצה, וכדי לדאוג שהמועדון הזה ימשיך להתקיים בכדורגל הישראלי. זאת העסקה הכי מורכבת שהייתה בכדורגל הישראלי, כי היו מעורבים בה משטרה, בתי משפט פליליים ונושים. אני שמח שבאו לקראתי ועזרו לי להיות הבעלים של בית"ר".
1 צפייה בגלריה
ברק אברמוב
ברק אברמוב
ברק אברמוב. מסיבת עיתונאים ראשונה וחריפה
(צילום: רפי קוץ)
על הפרשנים שביקרו אותו אמר: "איל ברקוביץ' ואני היינו חברים, אבל אז החתמתי את אורי גוטמן כמאמן וגוטמן לא החתים את הילדים שלו בבני יהודה. אני לא סופר את איל ברקוביץ', הכל אצלו אישי. הוא לא עיתונאי טוב. ההבדל ביני לבין איל ברקוביץ' שאותי המשטרה בדקה, והכל היה בסדר. אני צח כשלג".
"אני קורא למי שיכול לעזור לבית"ר ירושלים, לתת כסף ולעזור לנו. בית"ר צריכה אנשי עסקים עשירים, תבואו להיות איתי ביחד, בשביל לעשות משהו גדול. אני לא מיץ' גולדהאר או יעקב שחר או אלונה ברקת. אני איש עשיר, אבל אני לא יכול להשקיע סכומים כאלה. היכולות הכלכליות שלי מוגבלות. אני קורא לאוהדים לעשות מנוי, ולתרום לקבוצה. יש לבית"ר חובות של 42 מיליון שקל. אני הולך לשים הרבה כסף, אבל יהיה לנו מאוד קשה בלי עזרה כלכלית. אני רוצה להודות לשחקנים שנשארו".
"מחלקת הנוער היא הדבר הכי חשוב, אנחנו צריכים שיהיו שחקני בית. אני פה כדי להציל את מחלקת הנוער, כי נעשו פה טעויות בשנים האחרונות", אמר אברמוב, "אבל דברים ישתפרו. אני רוצה להודות למשה חוגג על שנתן הרבה כסף לבית"ר, ולניר ברקת שהביא לנו תורמים". לגבי המעורבות של ג'קי בן זקן בעסקה: "אני לא מבין מה הבעיה עם זה. כשאבי לוזון תיווך בין יוסי אבוקסיס לאלונה ברקת זה היה בסדר. אני לא מבין מה הבעיה עם בן זקן". על לה פמיליה: "אני מחבק את לה פמיליה, מה שהיה היה. כל עוד לא תהיה גזענות, אנחנו נהיה ביחד עם לה פמיליה. הם הבינו שהם עשו טעויות בעבר". על עסקת אביאל זרגרי: "מכבי חיפה קנתה אותו, אם זרגרי ירצה לחתום אצלם - הוא ישחק שם".
פורסם לראשונה: 12:48, 22.08.22