מכבי חיפה לא נזקקה למאמץ מיוחד כדי לרשום אתמול (שבת) את ניצחונה השלישי העונה - 0:4 על העולה החדשה עירוני קריית שמונה. אחרי ארבעה משחקים, הירוקים עם 10 נקודות מ-12 אפשרויות, ומדורגים במקום השני, שתי נקודות מהמוליכה מכבי ת"א. הראש כבר במשחק הבא, שיתקיים מחרתיים (שלישי, 19:30) נגד בית"ר ירושלים המרשימה בטדי.
מי שזכה ללא מעט מחמאות בעקבות הניצחון היה דולב חזיזה, שזכה לחולצת ההרכב בליגה לראשונה מאז מאי 2023 (סבל מפציעה ארוכה) וגרם לשער הראשון במשחק, שנרשם כעצמי לחובתו של נועם כהן. חזיזה נראה נהדר, פעלתן מאוד, וסיפק הצצה לעבר הלא רחוק, לשחקן מהקדנציה הקודמת של ברק בכר במכבי חיפה.
3 צפייה בגלריה
דולב חזיזה
דולב חזיזה
חזיזה חוגג אתמול
(צילום: יאיר שגיא)
"נראה שחזיזה חוזר לעניינים", אמר גורם בקבוצה על שחקן הכנף, שבשלושת משחקי הליגה הקודמים השתלב עם 24 דקות נגד טבריה, 17 דקות נגד מכבי נתניה ו-26 נגד בני ריינה. "לכולם ברור שבכושר הנוכחי הוא תוספת כושר כוח משמעותית להתקפה שלנו. הקבוצה די חדשה ועברה הרבה מאוד שינויים, לאט לאט נתחבר ונשתפר ממשחק למשחק".
בכר אמר על חזיזה: "בשנה הראשונה שלי אמרתי שזה דולב ועוד 10, והוא הוכיח את זה. הוא עבר תקופה קשה עם הפציעה, לשמחתנו ראינו בשבוע האחרון שהוא חוזר לעצמו ובמשחק אימון פנימי הוא נראה כמו דולב שאנחנו מכירים. אני שמח שהוא נראה טוב והיה מעורב בגול. צריך לשמור עליו כי הוא מאוד אינטנסיבי, ואני מקווה שהוצאנו אותו בזמן".
3 צפייה בגלריה
קריית שמונה מכבי חיפה
קריית שמונה מכבי חיפה
שיבח את חזיזה בסיום. בכר
(צילום: יאיר שגיא)
דין דוד, מלך שערי העונה שעברה, רשם צמד נהדר ומוביל את טבלת הכובשים בליגה עם חמישה שערים. דיא סבע וגיא חדידה מבני ריינה אחריו עם שלושה שערים. "הוא פשוט הגולר מספר 1 בליגה", שיבחו את החלוץ במועדון.
הפציעה של עלי מוחמד העיבה מעט על שמחת הניצחון, כשהקשר הוחלף בדקה ה-41 כשהוא נאנק מכאבים. הוא יעבור בדיקת MRI שתקבע את חומרת הפציעה, ונראה כי שיתופו מול בית"ר מוטל בספק גדול. איתן אזולאי עשוי לפתוח לצידו של מחמוד ג'אבר במידה ומוחמד לא יהיה כשיר.
3 צפייה בגלריה
קריית שמונה מכבי חיפה
קריית שמונה מכבי חיפה
דאגה בקבוצה. מוחמד מפונה מהמגרש אתמול
(צילום: יאיר שגיא)
בכל הנוגע למצב הביטחוני והמשך קיום המשחקים של הקבוצה, במכבי חיפה בוחנים אפשרות לארח משחקים בטדי או טרנר עם קהל, במידה וההנחיות על איסור התקהלות בת"א יימשכו לטווח ארוך.