ברדה: "אנחנו צריכים להסתכל על עצמנו ולהמשיך"
(צילום: באדיבות ONE)
אחרי האכזבה העצומה מההפסד במשחק העונה בשבת למכבי חיפה, התחושה בהפועל באר-שבע, לאחר הניצחון אתמול (שלישי) 1:3 על מ.ס אשדוד, היא שהקבוצה חזרה למאבק האליפות. צמצום הפער לחמש נקודות כשעד לתום העונה נותרו שבעה משחקים גרמו לכך ששחקני הקבוצה יצאו לחופשת חג הפסח בתחושה טובה.
רועי גורדנה, שנמצא בכושר נהדר, אמר בסיום: "המשחק בסמי עופר הוכיח לנו שאנחנו לא פחות טובים ממכבי חיפה. המטרה שלנו עכשיו היא להיות באיזור שאפשר להיצמד כמה שיותר לחיפה כדי להיות שם אם היא תאבד נקודות. נצטרך לעשות את זה ולקוות לנס".
2 צפייה בגלריה
שחקני הפועל באר-שבע חוגגים
שחקני הפועל באר-שבע חוגגים
שחקני ב"ש חוגגים, אתמול מול אשדוד
(צילום: דניאל כהן)
הקבוצה של אליניב ברדה פתחה את ההתמודדות בצורה טובה מאוד ולמעשה המחצית הראשונה הייתה אחת הטובות ביותר שלה העונה. אך היא הסתיימה ביתרון של 0:1 בלבד. במחצית הזאת דור מיכה רשם דקות טובות ואף כבש שער שנפסל לאחר שקודם לכן נגע בידו. לאחר תקופה פחות טובה, גם שאפי סולימנוב רשם משחק טוב ובמועדון מקווים שהוא יצליח לשחזר את יכולתו מפתיחת העונה. יש לציין כי עד הקיץ צריכה הקבוצה להחליט אם לממש את האופציה לרכוש אותו בכמיליון אירו.
מי ששוב לא שותף אתמול הוא החלוץ תומר חמד, שנדחק כעת להיות החלוץ השלישי בהיררכיה לאחר פטריק קלימלה שפתח ואיתי שכטר שנכנס כמחליף. לאחר שהבין שלא ישותף נעמד חמד מספר דקות באזור בו ערכו שחקני הספסל חימום וכשחזר לשבת על הספסל הוא קיבל מחיאות כפיים. בסיום הוא עודד את חבריו וניגש עמם להודות לקהל.
2 צפייה בגלריה
פטריק קלימלה
פטריק קלימלה
קיבל שוב קרדיט בהרכב. קלימלה
(צילום: דניאל כהן)
אירוע מרגש נרשם לפני פתיחת המשחק כששי אליאס, שקרע את הרצועה הצולבת והמיניסקוס ברגלו נגד חיפה וסיים את העונה, הגיע עם קביים לכיוון היציע הדרומי וקיבל מחיאות כפיים וזכה לשירי עידוד. למרות שרק 10,500 אוהדים נכחו אתמול בטוטו טרנר, ככמות המנויים, הציפייה היא שבמשחק בשני הקרוב נגד מכבי ת"א האצטדיון יהיה מלא. איאד אבו עביד ימשיך להיעדר ואילו אור דדיה עשוי לחזור לסגל.