הפועל באר-שבע המשיכה הערב (שבת) בפתיחת העונה הלא טובה עם הפסד ראשון בליגה - 1:0 להפועל פ"ת. בארבעה מחזורים צברה סגנית האלופה 5 נקודות בלבד.
המאמן אליניב ברדה אמר בסיום: "שלטנו במשחק, אבל לא ייצרו מצבים טובים. הכדורגל אכזרי אלינו במשחקים האחרונים, אבל זה יתהפך. מאוד מאכזב מה שקרה היום. לא הגענו למספיק הזדמנויות. נצטרך לדעת לתקן. אני מאוד מאמין בסגל הזה, השחקנים האלה שחקנים טובים, והכל ישתפר. נצא לתקופה חדשה. רוצה לבקש סליחה מהאוהדים".
2 צפייה בגלריה
אליניב ברדה
אליניב ברדה
אליניב ברדה
(צילום: עוז מועלם)
2 צפייה בגלריה
אילון אלמוג מאוכזב
אילון אלמוג מאוכזב
אילון אלמוג מאוכזב
(צילום: עוז מועלם)
אילון אלמוג, שהצטרף השבוע ממכבי ת"א, הוסיף: "אני מבואס בגלל ההחמצה שלי בסיום, זאת לא ההתחלה שרציתי כאן. אבל בטוח שעוד נשתפר. כל משחק בליגה הזאת הוא קשה, מאוד לא פשוט. נחזור לעבוד ביום שלישי על כל הדברים הלא טובים. מאוד שמח ממעבר, ורוצה שנעשה פה דברים גדולים".
אבי ריקן, שכבש את שער הניצחון, אמר: "הקבוצה החזירה לי את הרעב. אני מאוד שמח להיות כאן. בליגה הזאת אין משחקים קלים. יהיה נחמד לחזור לבלומפילד בשבוע הבא מול מכבי ת"א ולפגוש את החברים, אבל כרגע אני מרוכז בהפועל פ"ת".
מאמן הכחולים עופר טסלפפה סיכום: "אני מאושר מאוד, כדורגל זה מקצוע של רגש ואני מאוד מתרגש מהניצחון. הראנו הרבה אופי, יצאנו למעברים נכונים. כבשנו שער מדהים. יש זמן עד המשחק הבא, בינתיים נהנה מהמשחק הזה והניצחון שלנו. היינו מאוד מחויבים לאורך כל המשחק".