מכבי ת"א כבר החלה את אימוניה וגם יש לה כבר מאמן חדש, אך עתידו בקבוצה של ערן זהבי, שסיים הקיץ את חוזהו, עדיין לוט בערל. גורמים המעורים במגעים בין זהבי לבעלים מיץ' גולדהאר חושפים כי במהלך שהותו בארץ בחודש שעבר, הבהיר האחרון לחלוץ כי הוא מעוניין להחתים אותו על חוזה חדש עם שכר מקוצץ של כ-550 אלף אירו לעונה. מדובר בקצת יותר מחצי ממה שהרוויח זהבי בשתי העונות האחרונות בצהוב (מיליון אירו לעונה).
זהבי, שיחגוג 37 בחודש הבא, ביקש זמן לחשוב, בין היתר על פרישה, ולא היה קשר בין הצדדים מאז סיום העונה. במכבי ת"א חיכו לתשובה של השחקן, איך היא הגיעה לא עד למתקפה של אחיו אבי וסוכנו רונן קצב על הקבוצה.
1 צפייה בגלריה
זהבי
זהבי
הסאגה נמשכת. זהבי
(צילום: עוז מועלם )
כעת ישנם מתווכים שמנסים ליצור שיח בין הצדדים לקראת היציאה למחנה האימונים בשני הקרוב. "במכבי הבהירו בחודש שעבר שהשכר שלו יופחת משמעותית", אישר אחד מחבריו הקרובים של זהבי, "הוא לא השיב להם, ולכן לא זומן לאימונים. מקווים שבמהלך הסופ"ש תהיה שיחה, אם הוא לא ייצא למחנה האימונים זו כבר תהיה אמירה. ערן הבהיר לכולם שהוא לא רוצה לפרוש ושמכבי ת"א היא מעל כולן אצלו".
זהבי, שנבחר לשחקן העונה בליגת העל, סיים את העונה עם 20 שערי ליגה - מלך השערים ביחד עם דין דוד - והוסיף להם שבעה בישולים. בסך הכל היו לו העונה 36 שערים ושמונה בישולים ב-52 משחקים בכל המסגרות.
שון גולדברג מדבר לקראת המשחקים האולימפיים
(צילום: יאיר שגיא)