בכר: "עשינו את המקסימום, מרימים את הראש"
(באדיבות ONE)
ארבעה ימים אחרי השביעייה שספגו מפ.ס.ז' בצ'מפיונס, מכבי חיפה חוזרת שוב לליגת העל, כשתארח מחר (שבת, 17:00) את מ.ס. אשדוד. רז מאיר ודין דוד, שלא פתחו ב-7:2 מול פ.ס.ז', יחזרו להרכב של ברק בכר, כאשר עבדולאי סק ופרנצדי פיירו עשויים לרדת לספסל ולקבל מנוחה.
עם כל הכבוד לאשדוד, הראש של בכר גם מופנה ליום רביעי, למשחק החשוב מול בנפיקה, שיכול להבטיח לחיפה את המקום השלישי בבית וכרטיס לליגה האירופית. מעבר לרצון שלו להכליל את ה-11 הכי טובים מול אשדוד, המאמן צריך גם לחשב עומסים על מנת להימנע מפציעות כדוגמת דולב חזיזה ודניאל סונדגרן.
2 צפייה בגלריה
שחקני מכבי חיפה עומר אצילי, פייר קורנו, רז מאיר
שחקני מכבי חיפה עומר אצילי, פייר קורנו, רז מאיר
משחק ביתי לא פשוט. שחקני חיפה
(צילום: רויטרס)
"מדובר ברצף משחקים מטורף, קשה מאוד ומאתגר", אמרו במועדון. "הוכחנו שאנחנו מגיעים לכל משחק ברמת מוכנת גבוהה. נשאר לנו שבועיים וחצי של עומס עד לפגרת המונדיאל וננסה לנצח בכל משחק. אז יהיה זמן למנוחה ושיקום הפצועים".
כל 30 אלף הכרטיסים למשחקים מול אשדוד ובנפיקה אזלו ובחיפה מתמוגגים מהעובדה שמספר משחקים קדימה סמי עופר סולד-אאוט: "הקהל שלנו שבר כל שיא אפשרי בשנים האחרונות".
2 צפייה בגלריה
ברק בכר
ברק בכר
לא מחפש תירוצים. בכר
(צילום: AFP)
"בסופו של דבר אנחנו לא מחפשים תירוצים", אמר בכר. "אין דבר יותר טוב מלחזור ולנצח ובליגה, שזה דבר לא פחות חשוב. נשחק נגד קבוצה טובה שיודעת לעשות צרות אם אתה בא בצורה לא טובה".
מוחמד אבו פאני הוסיף: "מחר יהיה משחק מאוד קשה נגד קבוצה שעשתה לנו הרבה פעמים חיים קשים, מקווים לבוא לעשות את העבודה שלנו ולשמח את הקהל. הם נותנים דחיפה אדירה, זה כמו עוד שחקן לקבוצה וזה מאוד משמעותי בשבילנו".