קלינגר על חאתם אלחמיד ועל עתיד הקבוצה
(באדיבות ONE)
הפועל חיפה תצא מחר (שני) למשחק חוץ קשה מול הפועל באר-שבע. אחרי ההתאמות בסגל וחיזוק הקבוצה, המאמן ניר קלינגר מצפה לנסות ולהציג יכולת טובה יותר ולהביא גם תוצאות טובות יותר מאלה שהושגו עד כה.
קלינגר אמר לקראת המשחק: "צפוי לנו אחד המשחקים הקשים בליגה מול קבוצה איכותית מאוד. יש לנו היום מלחמה על מקום בסגל וזה דבר בריא מאוד. כולם מקצוענים. אין לי שום טענות מבחינת הגישה, הליגה היא ליגה קשה ומאתגרת. אנחנו יוצאים לאחד המשחקים הקשים שיש. זה משחק עם משמעויות ואתגר גדול גם מבחינה טקטית. יהיה קרב מעניין”.
1 צפייה בגלריה
ניר קלינגר הפועל חיפה
ניר קלינגר הפועל חיפה
הודה בפני יואב כץ על טעויות שהוא עשה. קלינגר
(צילום: אלעד גרשגורן)
המאמן המשיך ואמר: "עברנו שבוע אימונים טוב ונקווה שנציב הרכב טוב. מדובר באחד המשחקים הקשים בליגה, אבל אני מאמין בשחקנים ומקווה שזה כבר מחר ייראה על המגרש. יואב נתן לנו את כל הכלים כדי לשנות. הבאנו שחקנים איכותיים מאוד, אולי זה ייקח טיפה זמן, אבל זה גורם לנו לכוון גבוה ולחשוב יותר בגדול. יש ביני ובין יואב הבנה וכבוד הדדי. יואב רואה שיש הגינות והדברים נאמרו אמיתי כולל הודאה שלי בטעויות. אלו דברים שקורים ולקחתי את האחריות עליי והדבר נתן אמונה ליואב שצריך לשנות ולעשות את קפיצת המדרגה. הסגל הזה צריך להיות בצמרת".
קשר הקבוצה לירן סרדל אמר: "נעשו פה החתמות נכונות שאמורות לשדרג אותנו. למדנו את באר-שבע הכי טוב שניתן, הכדור בידיים שלנו. אין לנו פריביליגה לוותר יותר על נקודות ואני מאמין שנעשה את זה. אין משחק קל בליגה וכל קבוצה יכולה לנצח בכל מגרש. יש כאן חומר אנושי טוב מאוד. כל הכבוד ליואב כץ שהשקיע ועשה את השינויים הדרושים כדי לתקן".