אירוע חריג מאוד בטדי: אוהדי בית"ר ירושלים ירדו לחדר ההלבשה של הקבוצה אחרי ההפסד 3:0 להפועל ת"א וקיללו את השחקנים
עשרות האוהדים המשתייכים לארגון "לה פמיליה" הצליחו לפרוץ את המעבר לחדרי ההלבשה בטדי והגיעו לשחקני בית"ר. האוהדים צעקו על השחקנים "ביזיון", "אין לכם כבוד", "כל אחד מכם ישלם על זה" ו"תורידו את החולצות" עד שפונו ע"י האבטחה. האוהדים ניסו לפרוץ גם לחדר ההלבשה של הפועל ת"א, אך האבטחה והמשטרה מנעו זאת מהם. האוהדים אף הגיעו לבעלי בית"ר ירושלים ברק אברמוב ואמרו לו לקנוס את השחקנים, השוטרים פינו אותם מהאיזור.
אוהדי בית"ר זועמים לאחר התבוסה להפועל
(צילום: ONE)
2 צפייה בגלריה
אוהדי בית"ר
אוהדי בית"ר
אוהדי בית"ר ירושלים. תקרית חריגה
(צילום: עוז מועלם)
2 צפייה בגלריה
מאוויס צ'יבוטה
מאוויס צ'יבוטה
מאוויס צ'יבוטה. ירד לחדר ההלבשה
(צילום: עוז מועלם)
זה לא היה האירוע המכוער היחיד הערב בטדי. חלוץ הפועל ת"א מאוויס צ'יבוטה ירד במהלך המשחק לחדר ההלבשה אחרי שספג קללות גזעניות מאוהדי בית"ר ירושלים. צ'יבוטה, שלא פתח בהרכב, ספג קללות גזעניות מאוהדי בית"ר ירושלים שישבו מאחורי הספסל של הפועל ת"א. החלוץ ענה לאוהדים אבל לאחר מכן החליט לרדת לחדר ההלבשה. בפתיחת המחצית השנייה החליט לחזור לספסל.
המאמן יוסי אבוקסיס אמר בסיום: "מתנצל בפני הקהל על התצוגה שלנו היום. במחצית השנייה איבדנו הרבה כדורים, לא זוכר דבר כזה בקבוצת כדורגל. אני בהלם מהמחצית השנייה, לא ראיתי דבר כזה. הפיגור הלחיץ אותנו, היה רצון מאוד מאוד גדול לנצח אבל זה לא קרה. היינו נרפים, היינו חלשים היום. שילמנו על הטעות הראשונה שלנו, טעיתי בחילופים והפסדנו בצדק". על השוער מיגל סילבה, שרשם שתי טעויות גדולות: "נכון שהוא בתקופה חלשה, אבל זה לא הוגן להפיל עליו את ההפסד. הוא יתאושש מזה. נצטרך לשנות את המערך. יש פה שחקנים טובים בסך הכל. אנחנו צריכים להיות הרבה יותר חזקים".
פורסם לראשונה: 21:42, 02.10.23