אחרי ה-0:5 הקל על הלסינקי ביום חמישי, מכבי תל אביב תשוב מחר (שני, 20:15) לליגת העל ותארח את מ.ס אשדוד למשחק במסגרת המחזור השביעי. היום (ראשון) דיברו המאמן פטריק ואן לוון והבלם עידן נחמיאס לקראת המשחק.
"ברגע שנחתנו בישראל התמקדנו במשחק הבא", אמר ואן לוון והתייחס גם ליריבה: "זו קבוצה שרוצה לשחק כדורגל והראתה גם בעבר מולנו שהיא רוצה לשחק כדורגל. זה משהו שאנחנו צריכים לשים לב אליו, וחשוב לוודא שאנחנו פותחים בקצב הנכון ועם מוטיבציה מהדקה הראשונה".
1 צפייה בגלריה
פטריק ואן לוון
פטריק ואן לוון
פטריק ואן לוון
(צילום: עוז מועלם)
נחמיאס התייחס לתחושות אחרי הניצחון על הלסינקי: "היה לנו משחק טוב באירופה, כולם רוצים להמשיך את היכולת וצריך פחות דיבורים ויותר מעשים. כולם מקווים שנעלה על גל חיובי עכשיו, אחרי המשחק שלנו בחוץ באירופה. זו הייתה תוצאה שהיא לא מובנת מאליה. כולם רוצים למנף את זה קדימה".
על היריבה הבאה של מכבי אמר נחמיאס: "אשדוד היא קבוצה שאוהבת ליזום ולהניע כדור, קבוצה איכותית מאוד. שיחקנו מולם במשחק אימון וראינו שהתוצאות שלהם לא משקפות את היכולת. אנחנו מתכוננים טוב למשחק הזה. אני בטוח שהקהל יבוא וירצה לראות כדורגל התקפי, שמח וחיובי, כמו שמכבי תל אביב צריכה לשחק, ובעזרת השם זה מה שנביא".