לם: ״משחק בינוני שלנו, צריכים להשתפר״
(צילום: באדיבות ONE)
אחרי ההשפלה מול מכבי נתניה - בבית"ר הבינו כי עם הסגל הנוכחי הקבוצה תתקשה להישאר בליגה, ולכן הוחלט להתחזק במספר שחקנים, עם תקציב חיזוק מיוחד של שני מיליון שקל. הפוקוס כרגע הוא להחתים בלם זר, והקבוצה כבר סיכמה על חזרתו של חוסואה מחיאס, שצפוי לנחות עד סוף השבוע בארץ. מחיאס בן ה-25, בלם נבחרת ונצואלה, שיחק בקבוצה מהבירה בעונה שעברה ושייך ללגאנס הספרדית, והוא הביע רצון לחזור. במועדון התלבטו לגבי הבלם בשל התנהלותו לאורך העונה שעברה, אך היכולת המקצועית הטובה, יחד עם העובדה כי הוא כבר מכיר את ליגת העל, הביאו את בית"ר לנסות להחזירו. אחרי ההחתמה של גררו והסיכום עם מחיאס, בקבוצה גם יצרפו קשר, כשעל הפרק נמצאים יובל אשכנזי, תמיר עדי או שחקן זר.
במועדון יש לחץ על הצוות המקצועי לצרף שוער בכיר יותר מאשר נתנאל דלויה, אחרי שיוסי אבוקסיס נתן לו את הקרדיט גם אחרי המשחק מול נתניה. אחרי שארנסטס שטקוס הוצע ופסלו זאת במועדון על הסף, אין כרגע אלטרנטיבות. בבית"ר רוצים להתחזק בשחקן התקפה זר נוסף.
2 צפייה בגלריה
ג'וסואה מחיאס
ג'וסואה מחיאס
חוסואה מחיאס
(צילום: בית"ר ירושלים)
ההשפלה בנתניה לא סייעה במכירת מינויים, כשבמועדון טרם הגיעו ל-3500 אוהדים. גם האפשרות להכניס סכום כסף גבוה במשחק הביתי נגד הפועל באר-שבע אינה ריאלית, מאחר ובשל השיפוצים בטדי, הוא הועתק לאצטדיון בפ"ת שלא מאפשר כניסה של אוהדים רבים.
אדוארדו גררו חתם בבית"ר בהשאלה לעונה, כשבהסכם בין המועדון למכבי ת"א סוכם כי ההשאלה תהיה ללא תמורה. על החתימה של גררו בבית"ר פורסם לראשונה ב-ynet. בית"ר מצידה תשלם את שכרו של החלוץ שהיה מבוקש גם בהפועל חיפה ובהפועל ירושלים, בה שיחק בעונה שעברה, כשמדובר ב-100 אלף דולר לעונה, כך שהקבוצה של יוסי אבוקסיס התחזקה בחלוץ זר, ועתה המטרה להתחזק בעוד שלושה שחקנים.
2 צפייה בגלריה
אדוארדו גררו מבקיע
אדוארדו גררו מבקיע
אדוארדו גררו
(צילום: עוז מועלם)